3 תשובות
זה השיר של חבר שלי ושלי (:
nothing else matters-metallica גם אם זה לא נשמע הסגנון שלך כדאי כך לנסות. זה שיר שקט ורומנטי והמילים מדהימות
בוכה כל פעם מחדש מהשיר הזה:)
אנונימית
הנה, אחד החזקים וקצבי.