20 תשובות
זה כוח
אבל היום עם ההזרקות האיפור והניתוחים
לכל אחד יכול להיות את זה אם ממש בא לו
אבל היום עם ההזרקות האיפור והניתוחים
לכל אחד יכול להיות את זה אם ממש בא לו
שואל השאלה:
ואיפור כמובן אה
ואיפור כמובן אה
אנונימי
כן כבר לאף אחד לא אכפת טבעי או לא
לדעתי זה כוח
ברור שזה כוח אבל לא הייתי אומר שאפשר לזייף יופי כי ניתוחים והזרקות זה נראה דוחה ואפשר בקלות לזהות את זה איפור זה פקטור חזק אבל הוא רק לנשים בכללי יופי זה שילוב של סימטריה מבנה גוף מסויים בהתאם לציפייה החברתית באותה שנה ועוד כמה גורמים אבל לא הייתי אומר שאפשר לזייף את זה צריך להיות או מזליסט בגנטיקה או להשקיע המון המון בזה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה יכול לעשות השתלות לעצם שזה הכי איכותי ונראה הכי טבעי אז ברור שאתה יכול לזייף את זה
אתה יכול לעשות השתלות לעצם שזה הכי איכותי ונראה הכי טבעי אז ברור שאתה יכול לזייף את זה
אנונימי
ואני גם יכול להיות פיל מעופף ולהביא ביד לשרק
הבנת מה אמרתי בגדול אל תכנס לקטנות
הבנת מה אמרתי בגדול אל תכנס לקטנות
אנונימי
מה אתה מחייך... זה עצוב לא מצחיק
למה לא מגיעות להם אבל^^
אנונימי
זה כוח לדעתי אבל לא משהו משמעותי מידי זה ברמה דיי קטנה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא יודע כמה זה משמעותי אחי
אתה לא יודע כמה זה משמעותי אחי
אנונימי
בני אדם זה חרא
זה מאוד תלוי במין של האדם אם זה גבר זה יהיה פחות משמעותי משל אישה
אני אסכים שיש כמה יתרונות אבל זה באמת לא כמו שאתה חושב אלא אם באמת היא איזה מלכת יופי
אני אסכים שיש כמה יתרונות אבל זה באמת לא כמו שאתה חושב אלא אם באמת היא איזה מלכת יופי
אנונימי
^^ריל שיט
אנונימי
שואל השאלה:
לפי דעתי זה באותה מידה אצל גבר ואישה אני אומר לך את זה בתור מישהו שיש לו חבר ממש מכוער
לפי דעתי זה באותה מידה אצל גבר ואישה אני אומר לך את זה בתור מישהו שיש לו חבר ממש מכוער
אנונימי
כוח. לצערי
שואל השאלה:
beauty privilege ;)
beauty privilege ;)
אנונימי
לצערי הרב זה כוח ואנשים יפים תמיד מקבלים פריווילגיות שלא מגיעות להם :(
זה כוח וקל יותר בחיים
לצערי
לצערי
יש הבדל מסויים בין נשים לגברים בכל דבר אפשרי גם בפריבילגיות יופי וזה לא דבר רע אבל זה מה שזה
אנונימי
באותו הנושא: