התחברות
הרשמה
יש טעם ללכת לישון עכשיו אם אני קמה בחמש?
או שאני סתם אקום יותר עייפה
20 בפברואר 2025, 02:58
שינה
עייפות
לילה
בוקר
שעות שינה
6 תשובות
כע
ק
קילוש
כן
ה
האובססיבית של אריאנה
כן
נ
ניקיהמלכה286
כן
C
Conquest
יש טעם. גם אם תקומי עייפה זה יעזור בהמשך היום
פ
פסיעות בחול
כן
ס
סתם מישהי בסטיפס__
באותו הנושא:
ללכת לישון או לשתות קפה בחמש בבוקר ולהתחיל להתארגן בחמש?
אני צריך להתעורר בחמש וחצי שווה לי ללכת לישון עכשיו?
ללכת לישון עכשיו ולקום בחמש וחצי או לעשות לילה לבן וזהו
אני צריך לקום מחר בחמש וחצי, ללכת לישון עכשיו או להמשיך את הפרק שאני באמצע?
ישנתי בחמש עד שתיים ללכת לישון עוד עכשיו או להשאר ערה
ללכת לישון ב1/2 ולקום בחמש להליכה או ללכת בחמש להליכה וללכת לישון ב7 בבוקר?
אני ממש רעבה ואני חייבת ללכת לישון עכשיו מה לעשות לאכול קורנפלקס או ללכת לישון עכשיו ?
ללכת לישון ולקום בחמש לחדכ או לא ללכת לישון או ללכת לישון ופשוט לקום בשבע לעבודה?
לקום בחמש ללמוד וללכת לישון עכשיו או ללמוד עכשיו כל הלילה?
ללכת לישון ב12 ולקום בחמש, או ללכת לישון ב2 ולקום בשבע?
דחוף מה אתם אומרים,ללכת לישון עכשיו ולקום בחמש(אני חייבת בחמש)או להישאר ערה עד חמש וכשאני אחזור מהבית ספר לישון?