8 תשובות
החתול השלישי :)
חנונים אשכנזים
הוא ורק הוא:
גבוה
שרירי
מתולתל בקטנה
כתפיים רחבות
חיוך מושלם
ולב זהב
חנונים
אני אוהב רק בנות ממש שמנות הן הכי יפות שיש
באידיאל החזותי- גבוהות
כמה שיותר, יותר מושך..

באידיאל הנפשי?
שהיא נחמדה, מנומסת, שיש לה כבוד לאנשים סביבה, שאפשר לדבר איתה, כאלה..

אידיאל נפשי עולה על חזותי אבל בכל זאת..
אנונימי
בגדול
נמוכה אשכנזייה קצת חנונית
אין לי כל כך טעם ספציפי אבל גבוה אני לא יודעת למה יש לי משהו עם הפרש גובה גדול
^יו זה נשמע בול כמוני