5 תשובות
ברכה - רק פעם אחת בבוקר כשקמים, ונטילה לארוחה.
היי, לפי ההלכה לא מברכים על נטילת ידיים, רק בבוקר שקמים ומתפללים. לכן כשיוצאים מהשרותים או אחרי מקלחת נוטלים ידיים ולא מברכים ממש לא. בהצלחה לך.
כמו שאת נוטלת בבוקר. ולמי שמעלי... צריך ליטול ידיים כשיוצאים ממקומות מטנפים כי הטומאה שורה שם. לילה טוב:)
ללא ברכה.
בלי:9
באותו הנושא: