8 תשובות
כי זה נכון וזה המציאות של היום ומה שבנות מעדיפות
גם בנים ככה יאללה
ברור שיש בזה
כי הבנות שבאות לשם לרוב הן פרחות שחושבות שהסיבה שהן עוד לא מצאו בעל בכללי זה באשמת הגברים שהיו איתן עד כה, אם תשים לב הן לא שם כי הן בנות זוג נהדרות שאין להן בעיות במערכות יחסים אלא להיפך, הן אומרות "אני לא אשנה בעצמי שום דבר ואז אקפוץ ישר לחלק של החתונה כי למה לא?"
זה מחרפן אותי וזו גם הסיבה שאני לא צופה בזבל הזה.
עכשיו ממה שאני ראיתי הרוב שמתנהג ככה זה בנות, עם זאת יכול להיות שגם חלק מהבנים הם לא בדיוק קדושים, לא יודע לא ראיתי יותר מדי.
זה מחרפן אותי וזו גם הסיבה שאני לא צופה בזבל הזה.
עכשיו ממה שאני ראיתי הרוב שמתנהג ככה זה בנות, עם זאת יכול להיות שגם חלק מהבנים הם לא בדיוק קדושים, לא יודע לא ראיתי יותר מדי.
"ואם לא אוהבות את מה שרואות לא משנה מה יעשה הן לא יזרמו"
כן מן הסתם? לא הבנתי? למה שיזרמו עם מישהו שהן לא אוהבת איך שהוא נראה ולא נמשכות אליו
מתה על התגובות של הבנים פה כאילו הם לא בוחרים לפי מראה חיצוני
כן מן הסתם? לא הבנתי? למה שיזרמו עם מישהו שהן לא אוהבת איך שהוא נראה ולא נמשכות אליו
מתה על התגובות של הבנים פה כאילו הם לא בוחרים לפי מראה חיצוני
אנונימית
^אוי עשי לי טובה, הן בפורמט שנותן להן הזדמנות להתחתן עם מישהו מעבר לרק יופי חיצוני.
כל הדברים הקטנוניים הקטנים שהן התעסקו בהן עד כה זה מה שגרם להם להגיע למצב שהן צריכות להגיע לתוכנית הזו בכלל, ואז, הפלא ופלא. הן ממשיכות עם ההתנהגות הקטנונית!
הן נכנסות לשם מתוך מחשבה שהם ימצאו בחור 666, ואז כשזה לא המקרה, "וואלה לא מתאים לי".
תוכנית בזויה.
וכןן, בנים אולי בוחרים על פי אופן חיצוני, בכללי** אבל בתוכנית שם, אתה צריך להגיע למסקנה שההתנהלות הזו כבר לא באה בחשבון, ומעכשיו אתה רוצה להתחתן, זו לא תוכנית דייטינג, זו *חתונה* אוי אוי אוי, אז את לא נמשכת אליו, חבל, זה לא מה שהם מחפשים, הם מחפשים חיבור רגשי מעבר לזה.
אז עשי לי טובה, ודמייני שהיה כתוב שם גברים ולא נשים ואז נראה מה היית מגיבה.
כל הדברים הקטנוניים הקטנים שהן התעסקו בהן עד כה זה מה שגרם להם להגיע למצב שהן צריכות להגיע לתוכנית הזו בכלל, ואז, הפלא ופלא. הן ממשיכות עם ההתנהגות הקטנונית!
הן נכנסות לשם מתוך מחשבה שהם ימצאו בחור 666, ואז כשזה לא המקרה, "וואלה לא מתאים לי".
תוכנית בזויה.
וכןן, בנים אולי בוחרים על פי אופן חיצוני, בכללי** אבל בתוכנית שם, אתה צריך להגיע למסקנה שההתנהלות הזו כבר לא באה בחשבון, ומעכשיו אתה רוצה להתחתן, זו לא תוכנית דייטינג, זו *חתונה* אוי אוי אוי, אז את לא נמשכת אליו, חבל, זה לא מה שהם מחפשים, הם מחפשים חיבור רגשי מעבר לזה.
אז עשי לי טובה, ודמייני שהיה כתוב שם גברים ולא נשים ואז נראה מה היית מגיבה.
^ :)
כאילו התעלמת לחלוטין משאר הדברים שכתבתי? אנשים שמגיעים לשם אמורים להבין שההתעסקות בהוא חתיך לא חתיך הביאה אותם למצב שהם בכלל צריכים להגיע לתוכנית הזו (שלא הייתי מאחל לאף אחד להגיע למצב כזה), אז מצפים בהתאם שאם את מגיעה לזה את תחפשי חיבור רגשי, לא סתם יואו איזה חתעך זה.
וזה מבלי לדבר על זה שאם יוצרים חיבור רגשי אז אפשר גם להימשך בהתאם.
וכן, ברמה מסוימת זו לא זוגיות רגילה, אם זו הייתה זוגיות רגילה לא היה טעם בתוכנית נכון?
כאילו התעלמת לחלוטין משאר הדברים שכתבתי? אנשים שמגיעים לשם אמורים להבין שההתעסקות בהוא חתיך לא חתיך הביאה אותם למצב שהם בכלל צריכים להגיע לתוכנית הזו (שלא הייתי מאחל לאף אחד להגיע למצב כזה), אז מצפים בהתאם שאם את מגיעה לזה את תחפשי חיבור רגשי, לא סתם יואו איזה חתעך זה.
וזה מבלי לדבר על זה שאם יוצרים חיבור רגשי אז אפשר גם להימשך בהתאם.
וכן, ברמה מסוימת זו לא זוגיות רגילה, אם זו הייתה זוגיות רגילה לא היה טעם בתוכנית נכון?
טוב נשמה מה שתגיד
אנונימית
באותו הנושא: