6 תשובות
נתראה להבא בעולם הבא
סליחה שלא הלכתי לבקר אותם יותר, שלא כיבדתי אותם, שלא הקשבתי למה שהם רצו לספר לא חשבתי שיום אחד זה יחסר לי.
womp womp
ועכשיו באמת
מבטיחה שאני אבקר אותך
חח
מה שאמרתי לה באמת (לא ידעתי אבל אני חושבת שזה מה שהיה צריך לקרות)
אמרתי לה ביי סבתא, תרגישי טוב
כי מאז שהיא חלתה כל פעם שנפרדנו הייתי אומרת לה את זה
ועכשיו אני מקווה שבאמת יותר טוב לה למעלה ממה שהיה לה פה