30 תשובות
כול עוד יש אישיות טובה כלום לא משנה
מי קבע שהפרצוף שלו 4/10 חחח, והציון לא אומר כלום צריך לראות כדי לקבוע
המבנה גוף מוסיף אבל הפנים זה מה שמשנה
ומי החליט שזה 4/10? כל אחד והטעם שלו
ומי החליט שזה 4/10? כל אחד והטעם שלו
תלוי במלא דברים
לא
אנונימית
שואל השאלה:
^תעני על 4/10 לפי הטעם שלך
^תעני על 4/10 לפי הטעם שלך
אנונימי
כאילו זה שהוא גבוה ושרירי זה נחמד אבל צריך 7/10 מינימום מבחינתי
אנונימית
שואל השאלה:
^ אז מישהו שנולד 5 אין לו שום דרך לצאת איתך?
^ אז מישהו שנולד 5 אין לו שום דרך לצאת איתך?
אנונימי
אישית אני נמשכת לבנאדם עם חיוך יפה
זה הדבר שהכי מושך בעיניי. כל עוד החיוך יפה והאופי טוב אני יכולה להימשך לבנאדם, לא משנה אם הפנים ממוצעות
זה הדבר שהכי מושך בעיניי. כל עוד החיוך יפה והאופי טוב אני יכולה להימשך לבנאדם, לא משנה אם הפנים ממוצעות
^^קודם כל תמיד אפשר לשפר את המראה של הפנים ואם יש פוטנציאל אז צריך לעבוד על זה.
אני עבדתי על עצמי והשקעתי בעצמי כדי שאני אראה טוב, ואין סיבה שאני אתפשר
גם לא כזה אכפת לי מגובה ושרירים כל עוד הוא לא שמן מה אכפת לי
אני עבדתי על עצמי והשקעתי בעצמי כדי שאני אראה טוב, ואין סיבה שאני אתפשר
גם לא כזה אכפת לי מגובה ושרירים כל עוד הוא לא שמן מה אכפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
^ האמת שלא ממש, פנים זה דיי קבוע אין ממש איך לשפר את זה בהנחה שאת מקפידה על טיפוח בסיסי, הדבר היחיד שאפשר לשפר זה תספורת
^ האמת שלא ממש, פנים זה דיי קבוע אין ממש איך לשפר את זה בהנחה שאת מקפידה על טיפוח בסיסי, הדבר היחיד שאפשר לשפר זה תספורת
אנונימי
די גברים מתאמנים לשווא
צאב הכי טוב
אבל שרירים יכול להוסיף לפנים ואין דירוג לפנים הכל עניין של טעם
צאב הכי טוב
אבל שרירים יכול להוסיף לפנים ואין דירוג לפנים הכל עניין של טעם
תספורת משפיעה מלא על איך שהפרצוף נראה וגם התנוחת שינה משפיעה ממש
בסוף הרבה דברים משפיעים על פנים^^
בסוף הרבה דברים משפיעים על פנים^^
אנונימית
^^זה עניין של טעם.. אני אישית מעדיפה שרירים :)
שואל השאלה:
^ רק תספורת
ותנוחת שינה לא משפיעה ממש
מעבר לתספורת כל עוד אין לך פצעונים או דברים שאת צריכה לטפל בהם
זה רק ניתוח פלסטי..
^ רק תספורת
ותנוחת שינה לא משפיעה ממש
מעבר לתספורת כל עוד אין לך פצעונים או דברים שאת צריכה לטפל בהם
זה רק ניתוח פלסטי..
אנונימי
ממש לא נכון
התנוחת שינה יכולה ממש להשפיע על הצורת פנים ואני אומרת את זה מנסיון
היה לי פרצוף ממש לא סימטרי ואז הכרחתי את עצמי לישון על הגב למשך צקופה ארוכה וזה שיפר לי את הפרצוף בטירוף
התנוחת שינה יכולה ממש להשפיע על הצורת פנים ואני אומרת את זה מנסיון
היה לי פרצוף ממש לא סימטרי ואז הכרחתי את עצמי לישון על הגב למשך צקופה ארוכה וזה שיפר לי את הפרצוף בטירוף
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא נכון.. סימטריה של הפרצוף מושפעת ממבנה עצמות הפרצוף שהוא מולד
זה הכל בראש שלך השינוי הזה כי ראית איזה עמוד טיקטוק שאומר שזה משפיע
תקראי מאמרים (אני קראתי) ותראי שהכל בולשיט
זה לא נכון.. סימטריה של הפרצוף מושפעת ממבנה עצמות הפרצוף שהוא מולד
זה הכל בראש שלך השינוי הזה כי ראית איזה עמוד טיקטוק שאומר שזה משפיע
תקראי מאמרים (אני קראתי) ותראי שהכל בולשיט
אנונימי
לא
לדעתי פנים זה יותר מושך מגוף ויותר חשוב מאיך שגוף ניראה חוץ מזה שאני אישית לא כל כך אוהבת גוף שרירי
לפי מה אתה מדרג את הפרצוף ?
שואל השאלה:
^ נניח שאת נתת 4
^ נניח שאת נתת 4
אנונימי
יופי זה דבר סובייקטיבי
אבל אם גבר נראה טוב בעיני ויש לו אישיות טובה ממש אז למה לא
אבל אם גבר נראה טוב בעיני ויש לו אישיות טובה ממש אז למה לא
שואל השאלה:
זה לא השאלה חחח השאלה גבר שהוא 4 בפרצוף
זה לא השאלה חחח השאלה גבר שהוא 4 בפרצוף
אנונימי
כמו שאמרתי יופי זה דבר סובייקטיבי
שואל השאלה:
אמרתי לך גבר שנתנו לך לדרג ונתת לו 4 בפרצוף
אז זה כבר 4 בטעם שלך
אמרתי לך גבר שנתנו לך לדרג ונתת לו 4 בפרצוף
אז זה כבר 4 בטעם שלך
אנונימי
למה שאדרג פרצוף של בן אדם?
או שהוא יפה בעיני או שלא
או שהוא יפה בעיני או שלא
שואל השאלה:
תקשיבי אם את לא רוצה לענות את לא חייבת הכל טוב חח
תקשיבי אם את לא רוצה לענות את לא חייבת הכל טוב חח
אנונימי
אני רוצה לענות לך ולהסביר לך שרוב האנשים הנורמלים לא מדרגים פרצוף של אנשים
שואל השאלה:
סבבה, אז נניח שלא יפה בעינייך
סבבה, אז נניח שלא יפה בעינייך
אנונימי
אם הוא לא יפה אבל גם לא מכוער ויש לו אופי טוב(אני מתעקשת על הפרט הזה חח)
אז התשובה היא כן
אז התשובה היא כן
באותו הנושא: