9 תשובות
לא משתחררים היום.
מחכים לתוצאות של המומ
אינשאללה ישחררו אותם נמאס מעזה
לא, ביבי לא רוצה לשחרר יותר חטופים הוא רוצה לחזור למלחמה
אנונימי
אין שום תוצאות די להיתמם שלחו משלחת לקהיר ביום חמישי ולא הגיעו להסכמים כי המדינה לא רוצה לשחרר יותר^^^
אנונימי
לא היום
חמאס בעצמו הציעה לישראל לשחרר את כולם בפעימה אחת אבל ישראל לא רוצה
אנונימי
^כי זה לא נגמר בזה מה נראה לך חמאס החליט להיות טוב לב
אנונימית
נגמר שלב א
עכשיו יש שלוש אפשרויות: הארכה לשלב א, מעבר לשלב ב או חזרה ללחימה. נקווה שיבחרו באחד מהשניים הראשונים
לא, שלב א נגמר