6 תשובות
שמאל קיצוני הורס את המדינה, שמאל-מרכז וימין-מרכז זה האידאולוגיה הטובה ביותר למדינה יציבה.
השמאל הקיצוני אני לא אוהבת
כל קיצון גורם לרע, בלי קשר אם שמאל או ימין
כל קיצון הוא טרור
ימין קיצוני זה טרור
וגם שמאל קיצוני זה טרור
ימין קיצוני זה טרור
וגם שמאל קיצוני זה טרור
שמאל קצוני זה נוראי
כל קיצון הוא רע, ימין או שמאל, אישית אני דוגל יותר בגישת הקפיטליזם ולכן פחות מסכים עם שמאל, אבל זהו תכלס אין לי דעות חזקות לכאן או לכאן.
באותו הנושא: