31 תשובות
צודקת למה שואה צריך פשוט לקחת את כל העזתים ולזרוק אותם מעזריאלי
אנונימי
אם אני מסכים? לא ב100% אם זה מעצבן אותי? ממש לא
שואל השאלה:
^^^^איך את יכולה לומר דבר כזה?
חצי מהאוכלוסיה שם מתחת לגיל 18
ילדים הם חפים מפשע
^^^^איך את יכולה לומר דבר כזה?
חצי מהאוכלוסיה שם מתחת לגיל 18
ילדים הם חפים מפשע
אנונימית
אנונימי ככ ריל^^^^
למי אכפת?
גם מי שמתחת לגיל 18 שם רוצה לרצוח אותך ואת המשפחה שלך
נראלך שאכפת לו ממך? לא
אז למה שלך יהיה אכפת מהם^^^
גם מי שמתחת לגיל 18 שם רוצה לרצוח אותך ואת המשפחה שלך
נראלך שאכפת לו ממך? לא
אז למה שלך יהיה אכפת מהם^^^
חפים מפשע עלק את נשמעת כמו בוט איראני כאילו אנשים לא למדו כלום מהשביעי באוקטובר
הנערים וילדים שם קורבנות של שטיפת מוח מחמאס. אין לי שום שנאה כלפיהם.
^ושוב, למה אמור להיות לנו אכפת מזה?
גם המבוגרים שם הם שטופי מוח
גם המבוגרים שם הם שטופי מוח
אני פשוט לא בעד הרג של ילדים ששונאים אותי בגלל ששטפו להם את המוח.
אם היה אפשר להעיף ולהרוס את חמאס ולהשתלט על המוסדות החינוכיים שם, ואיכשהו למנוע מההורים לשטוף לדור הצעיר את המוח, לדעתי זה פתרון הרבה יותר טוב והומני. אבל לצערי זה לא יקרה וכמעט בלתי אפשרי
אם היה אפשר להעיף ולהרוס את חמאס ולהשתלט על המוסדות החינוכיים שם, ואיכשהו למנוע מההורים לשטוף לדור הצעיר את המוח, לדעתי זה פתרון הרבה יותר טוב והומני. אבל לצערי זה לא יקרה וכמעט בלתי אפשרי
^^אם כבר לך שטפו את המוח. אם אין לך בעיה לרצוח תינוקות אז אתה לא שונה בחמאס ומהנאצים
^זה לא שאין לי בעיה
אני אדיש לזה, פשוט לא אכפת לי
כמו שאני אדיש לרוב הדברים שקורים פה בארץ
___
^^מסכים זה פיתרון יותר טוב אבל לא ריאלי אז אין טעם אפילו לחשוב עליו
אנחנו במלחמה כבר מעל שנה ולא הצלחנו להשיג הרבה
חמאס משתקם וישתקם בעתיד בקצב שהמלחמה מתנהלת ושהממשלה מתנהלת וכל ההישגים שהשיגו במלחמה הזאת יהיו לחינם
אני אדיש לזה, פשוט לא אכפת לי
כמו שאני אדיש לרוב הדברים שקורים פה בארץ
___
^^מסכים זה פיתרון יותר טוב אבל לא ריאלי אז אין טעם אפילו לחשוב עליו
אנחנו במלחמה כבר מעל שנה ולא הצלחנו להשיג הרבה
חמאס משתקם וישתקם בעתיד בקצב שהמלחמה מתנהלת ושהממשלה מתנהלת וכל ההישגים שהשיגו במלחמה הזאת יהיו לחינם
^להיות אדיש לרצח תינוקות מעיד על נטיות סוציופתיות, כלומר יש לך בעיה
אוקיי ילדה יקרה תביני שאם לא נהרוg להם את התינוק הזה (שנמצא במצב הזה באשמת חמאs , למרות שהם דיי תומכים בהם...) אז התינוק הזה פשוט יגדל ויוכל חס וחלילה לrצוח אותך אין מה לעשות זה האמונה והדרך שהם מנחילים להם פשוט להרוg כל ישראלים (וכבר ראינו שאפילו לא מעניין אותם אם זה ישראלי מוסלמי יהודי נוצרי או דרוזי!)
^^
אז אפשר באמת להניח לכל ה"חפים מפשע" האלה ולחכות שנמוt
אז אפשר באמת להניח לכל ה"חפים מפשע" האלה ולחכות שנמוt
^^^שוב, לא אכפת לי גם אם יש בעיה
ואמרתי שזה לא שאין לי בעיה עם זה ואני גם לא ארצה לראות דבר כזה
אבל באמת שזה לא מעניין אותי כרגע וגם לא מעניין אותי מה אתה חושב על זה
אותך מעניין שיש כרגע שואות בעולם? הרעבות? רצח עמים? מלחמות? אסונות שאנשים יצרו? זוועות שאנשים עושים?
לך באמת אכפת מכל אדם שנפגע או מת על הכוכב הזה? כי כרגע בעולם מישהו מת, מישהו אחר נרצח ועוד הרבה דברים קורים השנייה הזאת שאני כותב את התשובה הזאת ועוד הרבה דברים שלא כתבתי כי אסור פה
אז לא נראלי ואם כן מה אני אגיד לך אדם רגיש
אם באמת אכפת לך לך תעשה עם זה משהו
אתה ממחזר? אתה מפגין? אתה מתנדב בעמותות? אתה תורם לאנשים? תורם צדקה?
תורם איברים?
עושה משהו בכלל? אם לא אז לא רואה טעם שבכלל תגיב לאנשים על מה אכפת להם ומה לא
ואמרתי שזה לא שאין לי בעיה עם זה ואני גם לא ארצה לראות דבר כזה
אבל באמת שזה לא מעניין אותי כרגע וגם לא מעניין אותי מה אתה חושב על זה
אותך מעניין שיש כרגע שואות בעולם? הרעבות? רצח עמים? מלחמות? אסונות שאנשים יצרו? זוועות שאנשים עושים?
לך באמת אכפת מכל אדם שנפגע או מת על הכוכב הזה? כי כרגע בעולם מישהו מת, מישהו אחר נרצח ועוד הרבה דברים קורים השנייה הזאת שאני כותב את התשובה הזאת ועוד הרבה דברים שלא כתבתי כי אסור פה
אז לא נראלי ואם כן מה אני אגיד לך אדם רגיש
אם באמת אכפת לך לך תעשה עם זה משהו
אתה ממחזר? אתה מפגין? אתה מתנדב בעמותות? אתה תורם לאנשים? תורם צדקה?
תורם איברים?
עושה משהו בכלל? אם לא אז לא רואה טעם שבכלל תגיב לאנשים על מה אכפת להם ומה לא
כן מעצבן ממש כי זה לא שואה, שואה זה למי שחף מפשע כולם שם לא חפים מפשע וצריך להרוג את כולם בלי המילה שואה
רק אנשים פסיכיים אומרים דבר כזה. ברור שלרצוח תינוקות זה לא בסדר
מסכימה, לא עושים שואה לאף אחד מזה הדיבור הזה
hijo del diablo
התנהלות הממשלה לגמרי מזעזעת, חבורה של אפסים מגעילים חסרי בושה שמובילים אותנו לאסון.
לדעתי הצעד הראשון הנכון לעשות זה להיפטר מהליכוד שמזמן נרקב ונהרס, ומכל המפלגות שמרכיבות איתו ממשלה.
אין הרבה אפשרויות אם בכלל, לא יודע, מרגיש לי שהמדינה הזאת הולכת לחורבן ואין מי שיציל אותה.
התנהלות הממשלה לגמרי מזעזעת, חבורה של אפסים מגעילים חסרי בושה שמובילים אותנו לאסון.
לדעתי הצעד הראשון הנכון לעשות זה להיפטר מהליכוד שמזמן נרקב ונהרס, ומכל המפלגות שמרכיבות איתו ממשלה.
אין הרבה אפשרויות אם בכלל, לא יודע, מרגיש לי שהמדינה הזאת הולכת לחורבן ואין מי שיציל אותה.
hijo del diablo^^^
אני מבין את מה שאתה אומר על הסבל הקיים בכל העולם, וכולנו רואים את הקשיים והאדישות לפעמים כלפי הסבל של אחרים. עם זאת, כשמדובר במצב הביטחוני שלנו, יש להבין שהתינוקות האלה לא נמצאים בסיטואציה הזו במקרה הם חלק ממערכת חינוך שמנחילה שנאה ואלימות. זו המציאות שהם גדלים בה.
אני לא אומר שצריך לפגוע בתינוקות רק בגלל שהם נולדו במציאות הזאת, אבל חשוב להבין שהמאבק שלנו הוא לא רק על הגנה עצמית הוא גם על המאבק נגד ארגון שמנחיל לתינוקות ולילדים את רעיון הרצח והאלימות כלפי כל מי שאינו שייך לדת או לאומיות שלהם. ולכן, אי אפשר להתעלם מזה שהם עלולים להיות החיילים והטרוריסטים של מחר, בדיוק כמו שאנחנו רואים את זה כבר היום.
אני לא טוען שהמצב קל, והכאב הוא עצום, אבל יש כאן סיטואציה מורכבת שבה אנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו, גם אם זה אומר לפעול בתוך המורכבות הזו.
אני מבין את מה שאתה אומר על הסבל הקיים בכל העולם, וכולנו רואים את הקשיים והאדישות לפעמים כלפי הסבל של אחרים. עם זאת, כשמדובר במצב הביטחוני שלנו, יש להבין שהתינוקות האלה לא נמצאים בסיטואציה הזו במקרה הם חלק ממערכת חינוך שמנחילה שנאה ואלימות. זו המציאות שהם גדלים בה.
אני לא אומר שצריך לפגוע בתינוקות רק בגלל שהם נולדו במציאות הזאת, אבל חשוב להבין שהמאבק שלנו הוא לא רק על הגנה עצמית הוא גם על המאבק נגד ארגון שמנחיל לתינוקות ולילדים את רעיון הרצח והאלימות כלפי כל מי שאינו שייך לדת או לאומיות שלהם. ולכן, אי אפשר להתעלם מזה שהם עלולים להיות החיילים והטרוריסטים של מחר, בדיוק כמו שאנחנו רואים את זה כבר היום.
אני לא טוען שהמצב קל, והכאב הוא עצום, אבל יש כאן סיטואציה מורכבת שבה אנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו, גם אם זה אומר לפעול בתוך המורכבות הזו.
הם באמת לא מדגדגים לי את הזרת הקטנה ברגל
איבדתי עליהם רחמים
איבדתי עליהם רחמים
^^ברור שאני יודע את זה
אני פשוט אומר שלא אכפת לי, מה אני אעשה שיעניין אותי בכוח מה קורה להם שם בעזה?
אני לא אומר שצריך לשרוף שם את כולם
הם נולדו למציאות זבל, עם חינוך זבל
הם אשמים? לא, ישתנה משהו? גם לא
זה לא רק חמאס הבעיה, גם האנשים שם שגדלו לתוך השנאה הזאת הם הבעיה כי שנאה שלומדים מגיל 0 במשך דורות לא תיעלם.
יש למישהו פיתרון למצב? לא, אחרת לא היינו בכל המלחמה הזאת מלכתחילה
אין פיתרון אז מה עושים? נלחמים בחמאס והאזרחים שמתים - מתים
זאת מלחמה אין מה לעשות עם זה יהיו מתים כולל תינוקות
אני פשוט אומר שלא אכפת לי, מה אני אעשה שיעניין אותי בכוח מה קורה להם שם בעזה?
אני לא אומר שצריך לשרוף שם את כולם
הם נולדו למציאות זבל, עם חינוך זבל
הם אשמים? לא, ישתנה משהו? גם לא
זה לא רק חמאס הבעיה, גם האנשים שם שגדלו לתוך השנאה הזאת הם הבעיה כי שנאה שלומדים מגיל 0 במשך דורות לא תיעלם.
יש למישהו פיתרון למצב? לא, אחרת לא היינו בכל המלחמה הזאת מלכתחילה
אין פיתרון אז מה עושים? נלחמים בחמאס והאזרחים שמתים - מתים
זאת מלחמה אין מה לעשות עם זה יהיו מתים כולל תינוקות
להגיד שלעשות להם שואה זה אולי כבר יותר מדי אבל תביני שאנחנו כלכך פגועים ועצבניים ומאוכזבים שכבר לא אכפת לנו מה יקרה להם, במיוחד שבאירוע היה ועדין מעורבים אזרחים שרצחו אזרחים שלנו. אז אני לא מופתעת או עצבנית שהם אומרים את זה כי אני מבינה את מי שכן ואני חושבת ככה בעצמי לפעמים שאני רואה מראות קשים.
לא מעצבן אותי ואני לא אשקר לדעתי צריך להכחיד את עם הטרור והרצח הזה.
אנונימי
לא ממש, לא יותר מדי אכפת לי מהילדים של רוצחים ואנסים, שיגדלו להיות בדיוק כמוהם.
הפיתרון היחיד כדי להתגבר על השטיפת מוח שלהם זה חינוך מחדש כמו שעשו ליפנים בזמנו(מן הסתם בעזרת מדינות מבחוץ), או טרנספר.
ברור לכולנו מה כל ימני ומה כל שמאלני יעדיף, באופן אישי בתור ימנית אעדיף טרנספר ולא לשים שנים על גבי שנים לוחמים שלנו בסכנה כדי לחנך עזתים, אלא אם כן מדינות חוץ ירצו לעשות את כל העבודה(אבל זה מגוחך לחשוב משהו כזה).
הפיתרון היחיד כדי להתגבר על השטיפת מוח שלהם זה חינוך מחדש כמו שעשו ליפנים בזמנו(מן הסתם בעזרת מדינות מבחוץ), או טרנספר.
ברור לכולנו מה כל ימני ומה כל שמאלני יעדיף, באופן אישי בתור ימנית אעדיף טרנספר ולא לשים שנים על גבי שנים לוחמים שלנו בסכנה כדי לחנך עזתים, אלא אם כן מדינות חוץ ירצו לעשות את כל העבודה(אבל זה מגוחך לחשוב משהו כזה).
לא
צריך לשטח את עזה.
^מסכים לגמרי
אבל גם זה לצערי לא ריאלי
להחליף את כל מי שבפוליטיקה הרקובה שלנו באנשים שאשכרה אכפת להם מאיתנו
אבל לא חושב שזה יקרה
אבל גם זה לצערי לא ריאלי
להחליף את כל מי שבפוליטיקה הרקובה שלנו באנשים שאשכרה אכפת להם מאיתנו
אבל לא חושב שזה יקרה
כי אין. כל אחד דואג לתחת של עצמו וצמא לכוח.
ובלי ממשלה עם קצת כתפיים והמצב רק ימשיך להדרדר.
דיי בטוח שזה ההפסד המלחמתי הכי גדול שאי פעם היה לישראל, ועכשיו כמו לקקנים אמחפשים שטראמפ יעשה איזה "נס" ויעיף 2 מיליון עזתים וישים אותם במקום אחר, רק מראה לך עד כמה המצב גרוע.
ובלי ממשלה עם קצת כתפיים והמצב רק ימשיך להדרדר.
דיי בטוח שזה ההפסד המלחמתי הכי גדול שאי פעם היה לישראל, ועכשיו כמו לקקנים אמחפשים שטראמפ יעשה איזה "נס" ויעיף 2 מיליון עזתים וישים אותם במקום אחר, רק מראה לך עד כמה המצב גרוע.
צריך לעשות להם יותר גרוע
באותו הנושא: