7 תשובות
מה זה מממש הגיוני
כל הכבוד לך!!
כל הכבוד לך!!
מגניב
בהצלחה :)
בהצלחה :)
ברור שזה מוצדק כל הכבוד לך אלופה! קצת מדאיג שחברות שלך לא שמחות בשבילך :/ תראי אם הן ככה בדברים נוספים זה לא נשמע ככ מעודד
כל הכבוד! הן ממש מורידות שהן לא שמחות בשבילך זה הישג משמעותי. כנראה הן לא מבינות שזה תפקיד ממש טוב אבל מבחינתי אפילו אם חברה תרצה להיות פקידה והיא תקבל פקידה אני אשמח בשבילה ואתלהב איתה
אמאלה זה ממש מרשים, ברור שתתרגשי כי עבדת קשה ברמות בשביל להתקבל וזה היה שווה את זה כי התקבלת.
חברות שלך סתם קנאיות ובאמת אין לך מה להתרגש מהתגובה שלהן, את מתרגשת ממש כי עבודה קשה השתלמה לך וזה שהן קנאיות רצח לא אומר שזה צריך להוריד לך!! ותתחילי לשאול את עצמך אם בא לך כאלה חברות בחיים שלך
חברות שלך סתם קנאיות ובאמת אין לך מה להתרגש מהתגובה שלהן, את מתרגשת ממש כי עבודה קשה השתלמה לך וזה שהן קנאיות רצח לא אומר שזה צריך להוריד לך!! ותתחילי לשאול את עצמך אם בא לך כאלה חברות בחיים שלך
דאמ מרשים
כבר קיבלת תשובות סופיות לגאמא?
חשבתי שזה רק באיזור מאי
כבר קיבלת תשובות סופיות לגאמא?
חשבתי שזה רק באיזור מאי
שואל השאלה:
^ לי אמרו שאני אקבל במרץ אפריל קיבלתי עכשיו במרץ
^ לי אמרו שאני אקבל במרץ אפריל קיבלתי עכשיו במרץ
אנונימית