8 תשובות
עדיף שתתחילי להיכנס לכושר, זה יקל עלייך בהמשך
תתחילי,שלא יהיה לך פתאום הלם ויהיה לך סופר קשה,שתבואי עם קצת סיבולת
תתחילי להתאמן שבסוף זה לא יקשה עלייך לאיזה תפקיד את מתגייסת ?
שואל השאלה:
פלחץ
אנונימית
תנסי להתחיל ריצות וכאלה שהיה לך יותר קל
זה לא נורא. חצי שנה זה הרבה זמן. את יכולה לעשות הליכות וריצות בזמן הזה
לא נורא, בשביל זה יש טירונות וקורס, אבל עדיף לך להתחיל לנסות להתאמן
^מתי עשית מיון לוחמות?