19 תשובות
דוריטוס!
לא אוהבת במבה
לא אוהבת במבה
במבה זה - אהבה! ♥
במבה זה אהבהה
דוריטוס!
אני לא אוהבת במבה
אני לא אוהבת במבה
במבה זה טעים אבל דוריטוס יותר בכללי אם יציעו לי אחד מהם זה יהיה תלוי במצב
במבה! זה טוב, זה טוב, זה אסם! *~*
אנונימי
דוריטוס
ברור שבמבה!
במבה.
במבה זה ממכר!
אנונימית
צ׳יטוס גבינה
ברור שבמבה!3>
במבה
במבה
דוריטוס
במבה זה דרך חיים
במבה לנצח נצחים!
שניהם ממש ממש טעימים דוריטוס ירוק זה אהבה אבל אני מעדיפה בכל זאת במבה זה ממכרר:)
במבה (:
באותו הנושא: