5 תשובות
כןן
ממש כן
ממש כן
בתור אחת מנומשת... נחמד לשמוע שאתם כן:) נחמד אפילו מאוד.
אנונימית
נמשים אהבת חיי
ג'ינג'יות עם נמשים אין אין שלמות!!!
ג'ינג'יות עם נמשים אין אין שלמות!!!
נמשים זה דבר ממש חמוד בטח שכן!:)
אנונימי
כן, זה לא ממש משנה גם.
באותו הנושא: