התחברות
הרשמה
עשיתי את יום המאה אבל שאני נכנסת לאתר כתוב שיום המאה לא הושלם ושנשלח לי צו התייצבות לתהליכי יום המאה מה לעשות?
9 במרץ 2025, 21:54
יום המא"ה
גיוס
יום המאה
זימונים
חיילים
2 תשובות
תתקשרי למוקד שלהם
א
אנונימית נחמדה :)
זה יתעדכן תתקשרי אליהם מחר
Z
Zhou Fan
באותו הנושא:
עשיתי אתמול יום המאה אבל כשאני נכנסת לאתר של מתגייסים,זה רושם שלא עשיתי יום מיון עדיין..תקין?
רק לי שאני נכנסת לאתר זה לא נכנס לי עושה לי מסך ירוק ועיגולים?
הגיוני שקיבלתי הןדעה שאני צריכה לעשות מבחנים מקוונים למיון לחמ"ן ועוד לא עשיתי יום המאה?
שאני נכנסת לאתר סדרות זה רושם לי אתר זה חסום איך אפשר להיכנס לשם?
אם עשיתי צו ראשון רק ויום המאה אני יכולה לבקש תפקיד שאני רוצה ?
למה שאני נכנסת לאתר סדרות כתוב לי אינך מורשה גישה לאתר ?
מתי מקבלים ציונים של יום המאה אם עשיתי אתמול ?, והאם מיטב שולחים הודעה שהציונים עודכנו באתר ?
אם אישרתי הגעה ליום המאה ואני לא נכנסת יקבע לי מועד חדש או שאני אקבל 0?
עשיתי את יום המאה ושנכנסתי לאתר מתגייסים היה רשום לי "טרם הושלם יום המאה" ושהם צריכים לשלוח לי צו התייצבות לשם
עשיתי אתמול יום המאה ובאתר מתגייסים זה אומר לי שיום המאה טרם הושלם ושנשלח לי זימון מה זה אומר אני ליטרלי עשיתי יום המאה?
דחוףף, אם נכנסים לאתר סדרות משני מכשירים שונים אבל מאותו חשבון זה יצא מאחד מהם?