10 תשובות
שלא יפריע לשדר של המטוס
כי פעם זה יכל להפריע לציוד טיסה ולמכשירים שלהם
חוץ מזה שגם ככה אין סיבה להשאיר את זה כבוי, אין אנטנות בעננים
כי אם אני לא טועה זה מפריע לתנוע של המטוס
שואל השאלה:
והיום זה עדיין חובה?
והיום זה עדיין חובה?
אנונימית
זה יכול לפגוע בניווט של הטיסה
אנונימית
כן
אנונימית
זה חובה בגלל העבר לא כי כיום יש לזה השלכות מסוכנות
הבנתי שזה מפריע לטייסים לשמוע מסרים מהמגדלי פיקוח
גוף המטוס עשוי מתכת ומשמש למעשה כ"כלוב פרדי" (לא מושלם ולא עבה - אבל מפחית משמעותית את שידורי הרדיו)
זה אומר שעל הקרקע, יתכן שהפלאפונים ישארו מחוברים לאנטנות הקרקעיות, וישדרו בשיא העוצמה (מה שלא יקרה באוויר, אז הם מחוברים לאנטנת הסלולר של המטוס עצמו - ועוצמת השידור מינימלית).
מכשירי המטוס - לא בהכרח עברו בדיקות לגבי עוצמה כזאת. הם מיוצרים בכמויות קטנות, הרגולציה יקרה, והפתרון שמאפשר לחמוק ממנה (סגירה/מצב טיסה עד סיום ההמראה) פשוט.
יש גם סבירות קטנה שפגם מסויים באחד הפלאפונים יגרום לזליגה מהתדרים - מספיק כדי להפריע לטייס לשוחח עם הפיקוח בזמן הכי רגיש ומסוכן (המראה ונחיתה)
זה אומר שעל הקרקע, יתכן שהפלאפונים ישארו מחוברים לאנטנות הקרקעיות, וישדרו בשיא העוצמה (מה שלא יקרה באוויר, אז הם מחוברים לאנטנת הסלולר של המטוס עצמו - ועוצמת השידור מינימלית).
מכשירי המטוס - לא בהכרח עברו בדיקות לגבי עוצמה כזאת. הם מיוצרים בכמויות קטנות, הרגולציה יקרה, והפתרון שמאפשר לחמוק ממנה (סגירה/מצב טיסה עד סיום ההמראה) פשוט.
יש גם סבירות קטנה שפגם מסויים באחד הפלאפונים יגרום לזליגה מהתדרים - מספיק כדי להפריע לטייס לשוחח עם הפיקוח בזמן הכי רגיש ומסוכן (המראה ונחיתה)
באותו הנושא: