התחברות
הרשמה
בסדרה מיכאלה אחרי שמיה תפסה את בן ויסמין במיטה אז בן ויסמין המשיכו את הקשר שלהם או שהם נפרדו?!
4 באוגוסט 2013, 20:51
תשובה אחת
הם המשיכו קצת ואז נפרדו
ובן חזר למיה
ס
סוג של רגש ממכר ❤