5 תשובות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת כאילו אם אני מתגייסת עוד פחות מחצי שנה אז החלון מיונים שלי נסגר? ואני לא קבל יותר מיונים?
מה זאת אומרת כאילו אם אני מתגייסת עוד פחות מחצי שנה אז החלון מיונים שלי נסגר? ואני לא קבל יותר מיונים?
שואל השאלה:
ואם אני דוחה אני יכולה להתמיין מחדש?
ואם אני דוחה אני יכולה להתמיין מחדש?
שואל השאלה:
תודה אבל עזרת מלא
תודה אבל עזרת מלא
איך אבל כבר היו לי מיונים
דצמבר גם נגמר?
באותו הנושא: