3 תשובות
כי את צומיסטית
שואל השאלה:
אבל זה כיף לי איך אני מפסיקה
אנונימית
אני מבינה אותך, זה פשוט כיף לפעמים
תאמיני לי שגם הם נהנים מזה
למה זה נובע? זה הגיל שהכי סקרנים בו, הכל נורא מעורר רגשית

עריכה: אם את רוצה להפסיק, את יכולה להימנע לחלוטין מקשרים עם בנים או לנסות לנהל קשרים שהם אך ורק חבריים איתם וכל פעם כשאת באה להגיד או לכתוב משהו פלרטטני תעצרי את עצמך ותחשבי אם זה מה שאת רוצה לעשות