16 תשובות
לא כולם
אנונימית
שואל השאלה:
רובם
רובם
אנונימית
כי לא יודעים מי הם באת אז לא אכפת להם באמת מה הם יגיבו
בסטיפס של פעם זה לא היה ככה
כי אנשים באים לפה בשביל להיות עונים בכירים או נאמנים
לא באמת לעזור לאנשים
כי אנשים באים לפה בשביל להיות עונים בכירים או נאמנים
לא באמת לעזור לאנשים
כי הם מדברים לרוב בסתלבט כזה
חופש הביטוי
שואל השאלה:
אז לכו למיקמק
אז לכו למיקמק
אנונימית
כי אפשר להיות מכונה ולעזור לכולם
אז עוברים לציניות
אז עוברים לציניות
אנונימי
וואלה אני כבר לא בגיל למיקמק
הם באמת מגעילים
אנונימי
כי משעמם להם, תני להם אין להם משהו יותר טוב לעשות.
הם חושבים שהם יכולים להתנהג ככה רק בגלל שאף אחד לא מכיר אותם בסטיפס ...
שואל השאלה:
וואלה צודק
וואלה צודק
אנונימית
יש כאלה נכון אבל יש כאלה נחמדים תנסי למצוא יותר את האנשים הנחמדים
שואל השאלה:
כמעט ואין האמת
כמעט ואין האמת
אנונימית
וואלה הצלחתי למצוא כמה מקווה שגם את תצליחי כמו שיש כאן לא נחמדים יש גם נחמדים
באותו הנושא: