7 תשובות
הרוב הגדול צריך ללמוד רק ביסודי בשביל לדעת ידע בסיסי דברים שאפשר לעשןת איתם מקצוע טוב זה
מתמטיקה- להיןת מהנדס הייטק ויש הרבה שקשורעם לזה
אומנות- עיצוב גרפי אדריכלות גם יש הרבה אןפציות
אם הכל אפשר למצוא מקצוע רק תלוי טם הוא מתאים או לא
מתמטיקה- להיןת מהנדס הייטק ויש הרבה שקשורעם לזה
אומנות- עיצוב גרפי אדריכלות גם יש הרבה אןפציות
אם הכל אפשר למצוא מקצוע רק תלוי טם הוא מתאים או לא
בחיים- מתמטיקה, אנגלית.
אולי גם קצת תנך וממש קצת היסטוריה
מדעי המחשב לדעתי.
פיזיקה רק אם זה מסלול שאת רואה את עצמך לוקחת ואוהבת
ומתמטיקה זה טוב לאוניברסיטה
פיזיקה רק אם זה מסלול שאת רואה את עצמך לוקחת ואוהבת
ומתמטיקה זה טוב לאוניברסיטה
בינתיים ביולוגיה...
ידעתי שהחלב וקטשופ מקולקלים רק מזה שפתחתי את הבקבוק.... יצא הרבה אוויר
(נוצר גז מתהליכי נשימה ופירוק/ייצור...)
ידעתי שהחלב וקטשופ מקולקלים רק מזה שפתחתי את הבקבוק.... יצא הרבה אוויר
(נוצר גז מתהליכי נשימה ופירוק/ייצור...)
חוץ מזה זהו
חוץ ממתמטיקה ואנגלית הכל זה סתם בשביל לקבל את התעודת בגרות שזה בעצם מה שפותח דלתות, הדף המסכן הזה
באותו הנושא: