7 תשובות
לא בסדר בכלל להפגש איתם לבד
(לא קראתי מילה מהתיאור אני מגיבה רק על הכותרת)
(לא קראתי מילה מהתיאור אני מגיבה רק על הכותרת)
את דגל אדום
מסכן חבר שלך
מסכן חבר שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי אנונימי
אוקיי אנונימי
אנונימית
שמעי הדעה האישית שלי זה שהוא גם לא כלכך בסדר שהוא גרם לך למחוק אותו מהאנשי קשר ואמר שלא צריך שיהיו לך ידידים כי בדרכ זה מראה חוסר ביטחון/ אמון בך
אבל אני גם חושבת שאת לא צריכה כלכך להיפגש איתו כדאי שתכבדי את חבר שלך אבל גם תדברי איתו על זה כי זה טיפה מוגזם שהוא אוסר עלייך שיהיו לך ידידים
אבל אני גם חושבת שאת לא צריכה כלכך להיפגש איתו כדאי שתכבדי את חבר שלך אבל גם תדברי איתו על זה כי זה טיפה מוגזם שהוא אוסר עלייך שיהיו לך ידידים
שואל השאלה:
לאלא זה האקס שלי שאסר עליי
החבר הנוכחי שלי ממש לא קנאי אבל אנלא רוצה שהוא יחשוב שאני רואה את זה כ"פתח" להתנהג איך שבא לי
אני לא בנוח גם להיפגש עם הידיד הזה לבד כי אני מבינה שזה לא סבבה
פשוט ממש רוצה שיהיו לי חברים והלוואי והוא היה זורם להיפגש שלושתנו
לאלא זה האקס שלי שאסר עליי
החבר הנוכחי שלי ממש לא קנאי אבל אנלא רוצה שהוא יחשוב שאני רואה את זה כ"פתח" להתנהג איך שבא לי
אני לא בנוח גם להיפגש עם הידיד הזה לבד כי אני מבינה שזה לא סבבה
פשוט ממש רוצה שיהיו לי חברים והלוואי והוא היה זורם להיפגש שלושתנו
אנונימית
כדאי לך אז לדבר על זה עם חבר שלך ותאמרי שאת רוצה להתחבר ליותר אנשים וזה
תנסו לדבר על זה ואם הוא פחות מרגיש בנוח תכבדי את זה , רק תוודאי שהוא עושה אותו דבר ומכבד אותך
תנסו לדבר על זה ואם הוא פחות מרגיש בנוח תכבדי את זה , רק תוודאי שהוא עושה אותו דבר ומכבד אותך
תגידי לחבר שלך