התחברות
הרשמה
קיבלתי 2 בהפעלה טכנית ביום המאה אוכל להתקבל למודיעין?
26 במרץ 2025, 11:22
יום המא"ה
גיוס
יום המאה
חיילים
תפקידים
2 תשובות
חיל המודיעין זה לרוב לפי דפר ופחות יום המאה אז כן
Queen Butterfly
כן, ברוב המסלולים של חיל המודיעין לא מסתכלים אפילו על יום המאה
g
geבesfg.
באותו הנושא:
כמה קיבלתם בקשב,עיבוד מידע, ויכולת והפעלה טכנית ביום המאה?
היה לי יום המאה וקיבלתי 1 בהפעלה טכנית, איזה מהתחנות היה על הפעלה טכנית?
3 בהפעלה טכנית ביום המאה מה זה?לאיזה תפקידים בערך זה מתאים?
קיבלתי ביום המאה 1 בהפעלה טכנית
אם קיבלתי בהפעלה טכנית 2 ביום המאה זה יפגע לי בלקבל תפקידי מחשוב וזה?
קיבלתי ביום המאה ציונים 3 בהכל ובשדה 4 ובהפעלה טכנית 2, זה טוב?
קיבלתי 5 בהפעלה טכנית ביום המאה על מה זה משפיע? איזה תפקיד אני אוכל לעשות?
עד כמה זה נדיר לקבל 5 ביום המאה בהפעלה טכנית ובניהול וארגון?
3 בהפעלה טכנית ביום המאה זה לתפקידים טכניים ותקשוב?בערך
אם הציון ההכי גבוה שלי ביום המאה זה דווקא בהפעלה טכנית אני אהיה טכנאית ובתפקיד טכני?
בתחנות של יום המאה, מה ההבדל בין יכולת טכנית לבין הפעלה טכנית?