התחברות
הרשמה
עדכנתי גרסא לגלקסי שתיים לגרסא הכי עדכנית, ועכשיו אני לא מצליח לצלם מסף בדרך הרגילה מה לעשות?
6 באוגוסט 2013, 02:45
גלקסי
Galaxy
סלולארי
סמארטפון
תוכנות חינם
בחינם
תשובה אחת
תנסה כפתור כיבוי ועוצמת קול למטה ביחד
s
shushale
באותו הנושא:
איך אפשר להחזיר את האינסטגרם לגרסא הישנה שלו??:- (
אומרים גרסה או גרסא?
איך כותבים גרסא או גרסה?
כותבים גרסא/גירסא/גרסה/גירסה?
רושמים גרסה, גירסה או גרסאה?
האם יש הבדל משמעותי בפיפא 18 בין הגרסא האסייתית לגרסא האירופאית?
אני רוצה לראות את החממה בגרסא אמריקראית עם תרגום איפה אני יכולה לעשות את זה?
היי, הסקייפ שלי התעדכן לסקייפ החדש ואני לא אוהב אותו, יש דרך להחזיר לגרסא הישנה?
איך לעדכן את הטלפון שלי לגרסא העדכנית ביותר?
יש לי אייפון 7, ועדכנתי את הגרסא של ios 11, ולפני כן ההודעות היו נשמעות רגיל
יש למישהו קראק ל- FL studio 12 או אתר שאפשר להוריד ממנו את הגרסא המלאה בחינם?