24 תשובות
זה עניין של העדפה
שניהם גבוהים מידי
שואל השאלה:
180 זה לא גבוה^
אנונימי
נכון סליחה 180 זה פיצפון כזה שלא רואים אותו
שואל השאלה:
זה לא נמוך אבל לא גבוה^
אנונימי
זה מעל הממוצע אז זה כן גבוה
שואל השאלה:
בארץ^ באירופה זה מתחת
אנונימי
^אנחנו באירופה?
טוב אבל מבחינתי זה גבוה
וגם אסור להתבולל
^להתבולל זה להתחתן עם אדם שהוא לא יהודי
נו ומה יש באירופה
אתה נשמע קנאי
אנונימי
^^כל המשפחה היהודית שלי גרה באירופה
אבל רוב האנשים באירופה לא יהודים אחרי הכל אז להם יש יותר השפעה על הגובה הממוצע
השני
הראשון כי מה יש לי לעשות עם גבר שגבוה ממני ב30 ס"מ
הראשון אבל יש כאלו שיגידו שגם השני תלוי בטעם וגם האופי יכול להוסיף ממש
מישהו שאני אוהבת את הגבר שלי רוצה
האפשרות הראשונה
אנונימית
גבר 1.72 עם שרירים
גבר עם גדול זה אופציה?
הראשון