6 תשובות
וואלה יש מצב
אני הולך לחוף יא נראלי יהיה סבבה
שואל השאלה:
באיזה שעה אתה הולך
אנונימית
נראלי איזור כזה 8 7 בבוקר
מחר יהיה קריר יותר לפי מה שהבנתי
שואל השאלה:
מוקדפ מה
אנונימית
כן אבל זה השעות הכי טובות
יש שקט ולא מלא אנשים