11 תשובות
יותר טוב לך
עדיף לך שהיא לא תהיה חברה שלך
יהיה לך יותר שקט
יהיה לך יותר שקט
אמאלה משוגעת
את לא צריכה כזאת חברה בחיים שלך
את לא צריכה כזאת חברה בחיים שלך
אם היא מאשימה אותך בזה זה בעיה שלה
זה ממש לא אשמתך ואם היא בוחרת להפסיק את החברות שלכן זה הפסד שלה נטו
זה ממש לא אשמתך ואם היא בוחרת להפסיק את החברות שלכן זה הפסד שלה נטו
סליחה שאני אומר את זה אבל כשקראתי את זה יתפוצצתי מצחוק סיפרת את זה מצחיק
אבל אל תדאגי אם על דבר כזה היא לא רוצה להיות חברה שלך יותר אז היא חברה לא טובה ורוב הסיכוי זה שהיא אומרת את זה מתוך עצבים ושזה יעבור לה
אומרים ברוך השם שהתפטרנו מי בעיות שלא שלנו
סליחה אבל חברה שלך לא העיפרון הכי חד שיש
סליחה אבל חברה שלך לא העיפרון הכי חד שיש
איזה הזויה אמאלה
אומרים תודה רבה שמשוגעת כזאת יצאה לך מהחיים וממשיכים הלאהה
אגב מניסיון היא תחזור לדבר איתך
אגב מניסיון היא תחזור לדבר איתך
וואי רגע אחותי, זה נשמע שזה כבר לא בריא לך
מה זה היא מטורפת איך נשארת חברה שלה עד עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: