20 תשובות
היי הבנתי על עצמי שאני לסבית אז הקשר הזה לא מתאים לי יותר
שואל השאלה:
מה ממש לא
אני לא משקרת לו
אנונימית
פשוט תגידי לא שזה לא מתאים לך יותר
שואל השאלה:
איך אבל להגיד?
אנונימית
היי אני טרנסית
"היי,מה קורה? אני צריכה לספר לך משהו.הכרתי מישהו שהתחברתי אליו קליל ראשוני שנפגשנו ואני מרגישה פוטנציאל שיהיה ביני לבינו משהו וכרגע לא מרגישה שמה שיש ביני לבינך יכול להתקדם.לא התכוונתי שזה יצא ככה ואני מעריכה אותך ממש.בהצלחה בהמשך *אימוג'י לב ידיים*
שואל השאלה:
איך אני עושה את זה
אנונימית
איך את עושה מה
שואל השאלה:
איך להתגבר על הלא נעים
אנונימית
אין לך מה להרגיש לא נעים,חשבת שאת מרגישה אליו משהו ואת לא בסוף.אנחנו בני אדם דברים כאלה קורים
יהודים
אני מרגישה שאין ממש מה להפגע.כוחנו בני אדם דברים כאלה קורים וזה ממש עדיף מלשקר
שואל השאלה:
טוב אחרי התייעצות עם רובוט (צ'אט בינה מלאכותית) הוא כתב לי לכתוב ככה:
"היי רציתי לשתף אותך במחשבות שלי לאחרונה. נהניתי מאוד מהשיחות שלנו, אבל אני מרגישה שהכימיה שאני מחפשת פשוט לא נמצאת שם. חשוב לי להיות כנה איתך, כי אני מכבדת אותך ואת הזמן שלך. מאחלת לך באמת רק טוב" ואולי גם לב?
אנונימית
שואל השאלה:
מה אומרים^
אנונימית
זה רשמי מדי
שואל השאלה:
אז לשנות קצת?
אנונימית
ממליצה לך לרשום לו מה שכתבתי
שואל השאלה:
היי, רציתי לשתף אותך במשהו, סתם מחשבות שהיו לי לאחרונה.. באמת שאני סופר נהנית מהשיחות שלנו, אבל אני חשבתי על זה ומרגישה שלא ממש מתחברים בקטע הרומנטי.. נהניתי לדבר איתך אבל.. אני חושבת שעדיף שנדע איפה אנחנו עומדים. מאחלת לך באמת, רק דברים טובים ורק טוב
אנונימית
אני עוד שניה יוצאת מסטיפס אז אם את רוצה שאני ימשיך לעזור לך אני יכתוב לך אינסטגרם בפרטי
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
תכתבי לי הןדיה בפרטי