14 תשובות
גבר
גבר נמוך
נשים הן גם ככה נמוכות בדרך כלל
לא זה ולא זה.
פשוט ניהיה מי שאנחנו:)
AKO
גבר ברור
קשה לו הרבה יותר מאישה נמוכה
אף אחד מהם מה הבעיה בלהיות נמוך
גבר כנראה
אבל לגבר כן יהיה קשה יותר אז כנראה שגבר
גבר נמוך
גבר זו לא שאלה אפילו
אנונימי