14 תשובות
גבר
גבר נמוך
נשים הן גם ככה נמוכות בדרך כלל
נשים הן גם ככה נמוכות בדרך כלל
לא זה ולא זה.
פשוט ניהיה מי שאנחנו:)
פשוט ניהיה מי שאנחנו:)
גבר ברור
קשה לו הרבה יותר מאישה נמוכה
קשה לו הרבה יותר מאישה נמוכה
אף אחד מהם מה הבעיה בלהיות נמוך
גבר..
גבר כנראה
אף אחד מהם
אבל לגבר כן יהיה קשה יותר אז כנראה שגבר
גבר נמוך
גבר נמוך
גבר נמוך
גבר נמוך
גבר זו לא שאלה אפילו
אנונימי
באותו הנושא: