10 תשובות
שואל השאלה:
הייתה לו תלמידה אחרי מה אני אומרת לו
הייתה לו תלמידה אחרי מה אני אומרת לו
אנונימית
לא סבבה בכלל
שיחזיר לך בשיעור הבאה
תחליפי מורי נהיגה היום קצת חיים בסרט
קרה לי שיצא לחמש דקות כזה
והיא האריכה לי את השיעור קצת
והיא האריכה לי את השיעור קצת
תחליפי מהר
אנונימית
לא, היה לי מורה כזה. אם את לא ממש בסוף של שיעורי הנהיגה זה לא הוגן לך
שואל השאלה:
אני ממש בסוף כבר
אני ממש בסוף כבר
אנונימית
תבקשי את הזמן חזרה
לא. תחליפי
באותו הנושא: