3 תשובות
לא זה ולא זה, את לא יודעת לכמה זמן קיבלת גימלים?
הרופא היה אמור להגיד לך או שבדף שקיבלת עם סיכום הפגישה כתוב כמה זמן את בגימלים
אם את אמורה לסגור אז את אמורה לחזור לבסיס, בעיקרון הגימל פג תוקף ב8 בבוקר אז את מתייצבת כרגיל בשעה הקבועה שבה את מגיעה לבסיס
שואל השאלה:
4 וקיבלתי בראשון בלילה
אז הבנתי שבשישי אני צריכה לחזור
אבל לא יגידו לי כבר לחזור בראשון?
הייתי אמורה לסגור
וגם אם יגידו לי לחזור לבסיס עד מתי אני אמורה להגיע
כאיךו שעה
אנונימית