התחברות
הרשמה
אני טסה היום לחודש וחצי לארצות הברית מזוודה+טרולי+תיק גב זה יותר מידי?
17 באפריל 2025, 19:32
טיסה
ארה"ב
2 תשובות
לא, חודש וחצי זה הרבה
מ
מישהימוזרה
שואל השאלה:
סבבה תודה
נ
נועה7777
באותו הנושא:
מה שווה יותר לטוס עם אמא אחותי ואני לאירופה שלושה מדינות בשבוע וחצי או לארצות הברית אני אחותי ובת דודה שלי לחודש וחצי
אני טסה לארצות הברית לחודש שלם
אני טסה עוד חודש לחודש בארצות הברית....
אני טסה לארצות הברית לחודש וחצי, מה יש לעשות שם? יש למישהו המלצות על מקומות או דברים?(נויורק, אל איי, וגאס..)
היום יום הולדת לארצות הברית!! מה תאחלו לה?
אני עובר לארצות הברית (סיאטל) בעוד חודש ויש כמה שאלות אשמח אם מישהו יכול לענות
טסה באוקטובר לכמעט חודש לארצות הברית, יש למישהו פה הצעות למקומות?
ההורים שלי הודיעו לי היום שאנחנו עוברים לארצות הברית בעוד 3 חודשים
אם אני טסה לחודש לארצות הברית כמה מזוודות אני צריכה?
לאחותי בת השלוש וחצי יש חברה מהגן שעלתה מארצות הברית לישראל מלפני כמה חודשים והיא נולדה בארצות הברית והכול המשך....
חזרתי לארץ אחרי חודש מארצות הברית ואני בדיכאון, מה עושים