7 תשובות
יש הרבה סיבות.. הסיבה העיקרית היא כשלא שותים מספיק, התייבשות
זה יכול להיות גם כשהחום עולה או מחלה כלשהי
זה יכול להיות גם כשהחום עולה או מחלה כלשהי
אממ,
- חוסר שינה
- צפייה ממושכת מדי בטלוויזיה
- בהייה ממושכת במסך מחשב
- שמיעה בווליום חזק באוזניות יותר מדי זמן
- התייבשות ( מחוסר שתייה )
- חוסר שינה
- צפייה ממושכת מדי בטלוויזיה
- בהייה ממושכת במסך מחשב
- שמיעה בווליום חזק באוזניות יותר מדי זמן
- התייבשות ( מחוסר שתייה )
יותר מידי מחשב או שפשוט את מתעמצת עם העיניים כי את לא רואה טוב ולפעמים גם גיבנת משפיעה תלכי זקוף!
זה יכול לקרות אם יש חוסר שינה, חוסר שתיית מים ואם היית במחשב הרבה זמן.
כשלא ישנים מספיק
בדרך כלל מחוסר במים... או שסיימת בקבוק וודקה לבד...
חוסר שעות שינה