התחברות
הרשמה
למה אשכנזים לא קמים לסליחות?
8 באוגוסט 2013, 20:55
עדות
אשכנזים
יהדות
דת
ישראל
בוקר
2 תשובות
כי זה מנהג. הם יתחילו לקום בשלב מאוחר יותר, לא בר"ח אלול.. הם אומרים רק בעשרת ימי תשובה.
T
TALI100
כי האשכנזים אומרים סליחות רק במשך שבוע
א
אחת שיודעת D:
באותו הנושא:
אתם יכולים לרשום לי שמות משפחה מזרחיים, לא אשכנזים?
אז הבנתי שיש הבדל כלשהו בקשר למה זה חמץ בין אשכנזים למזרחים. בקיצור, מה אנשים שהם גם מזרחים וגם אשכנזים אוכלים בפסח?
אוקראינים הם אשכנזים נכון?
אני שומעת הרבה את המוסג ''אשכנזיה מיונזית'', ו''אשכנזים פלצניים'', מה זה אומר ולמה?
ספרדים הייתם יוצאים עם אשכנזים? אשכנזים הייתם יוצאים עם ספרדים?
שם המשפחה אשכנזי זה שם משפחה של אשכנזים?
הרוב בארץ זה מזרחים/ספרדים (מכל עדות המזרח), אתיופים ואז אשכנזים? או, מזרחים/ספרדים, אשכנזים ואז אתיופים?
מה זה "אשכנזים"?
למה מזרחים שונאים אשכנזים, ואשכנזים שונאים מזרחים?
זה רק אני או שרוב ה " אשכנזיות " נמשכות לערסים ופרחות נמשכות ל" אשכנזים ", ולהפך?
שאומרים למישהו אשכנזי "אשכנזי מת" או "אשכנזיה מתה", למה הם בדיוק מתכוונים?