34 תשובות
זה קרה לי והוא רצה אותי והוא ממש חמוד אבל הייתי כנה איתו לא אמרתי לו שהוא לא הטעם שלי וזה אבל פשוט נשארנו חברים הוא חמוד ברמות
תהיי ידידה שלו
תהיי ידידה שלו
ידידים, אפשר גם להיות חברים טובים, לא כל קשר בין גבר לאישה חייב להיות זוגי.
אנונימי
שואל השאלה:
עוד לא נפגשנו כבר שמר אותי באנשי קשר מאמי עם לב ירוק שלח הודעה בוואצפ לא עניתי שם אז שלח אותו דבר באינסטגרם
עוד לא נפגשנו כבר שמר אותי באנשי קשר מאמי עם לב ירוק שלח הודעה בוואצפ לא עניתי שם אז שלח אותו דבר באינסטגרם
אנונימית
אוקיי זה כבר דגל אדום ומקריפ. תחתכי מהר לפני שיהיה אובססיבי
אנונימי
כמה זמן אתם מדברים
בכללי זה שהוא משתמש במאמי זה מזעזע
שואל השאלה:
התחלנו לדבר היום בערך ב4 בלילה
התחלנו לדבר היום בערך ב4 בלילה
אנונימית
אני לא יודעת אם זה שאלה רצינית
שואל השאלה:
זה שאלה רצינית היה לי מוזר אז שאלתי
זה שאלה רצינית היה לי מוזר אז שאלתי
אנונימית
אה אוקי אז הוא מוזר של החיים שהוא שמר אותך ככה
יכול להיות שאת מרגישה כזה פרפרים והתרגשות כי דיברתם שעתיים בטלפון והוא חמוד ויש לך נושאי שיחה אבל זה ההתחלה את תראי שאם תמשיכו לדבר אחרי חודש כל הרגשות והתלהבות יעלמו כי אין לך משיכה זה מה שקרה לי מיליון פעם
יכול להיות שאת מרגישה כזה פרפרים והתרגשות כי דיברתם שעתיים בטלפון והוא חמוד ויש לך נושאי שיחה אבל זה ההתחלה את תראי שאם תמשיכו לדבר אחרי חודש כל הרגשות והתלהבות יעלמו כי אין לך משיכה זה מה שקרה לי מיליון פעם
פשוט תשארי ידידה שלו אם זה זורם ביניכם
שואל השאלה:
לזוגיות לא רוצה אותו ואמרתי לו את זה ואין פרפרים רק היה כיף לדבר כי מזמן לא היה לי כיף ומצחיק לדבר עם מישהו אני רואה אותו בתור ידיד לא מעבר
והוא גם מגזים שלחתי תמונת מצב כי הוא שלח גם והוא אמר וואו את פשוט דבר שצריך לשמור עליו כמו יהלום מה זה אני לא צוחק את הכי יפה שאני מכיר ואחרי שאמר לי 5 פעמים לילה טוב כתב שוב לילה טוב והפעם כתב לילה טוב לב שלי
לזוגיות לא רוצה אותו ואמרתי לו את זה ואין פרפרים רק היה כיף לדבר כי מזמן לא היה לי כיף ומצחיק לדבר עם מישהו אני רואה אותו בתור ידיד לא מעבר
והוא גם מגזים שלחתי תמונת מצב כי הוא שלח גם והוא אמר וואו את פשוט דבר שצריך לשמור עליו כמו יהלום מה זה אני לא צוחק את הכי יפה שאני מכיר ואחרי שאמר לי 5 פעמים לילה טוב כתב שוב לילה טוב והפעם כתב לילה טוב לב שלי
אנונימית
הוא מוזר רצח וואט דה פאק
מה הוא אמר לך אחרי שאמרת לו שאת לא רוצה אותו לזוגיות? איך הגעתם לדבר גם על זוגיות אמרת שהיום התחלתם לדבר
מה הוא אמר לך אחרי שאמרת לו שאת לא רוצה אותו לזוגיות? איך הגעתם לדבר גם על זוגיות אמרת שהיום התחלתם לדבר
שואל השאלה:
מה שכתבתי זה אחרי שאמרתי לא מעוניינת בזוגיות איתו דיברנו על כל מיני דברים ואז הבנתי שלא רואה אותו מעבר לידיד
מה שכתבתי זה אחרי שאמרתי לא מעוניינת בזוגיות איתו דיברנו על כל מיני דברים ואז הבנתי שלא רואה אותו מעבר לידיד
אנונימית
בסדר תמשיכי לדבר איתו אם דיברתם בשיחה שעתיים ונהנת מזה מה אכפת לך שהוא יהיה בתור ידיד
הוא קצת מוזר תמשיכי לדבר איתו יכול להיות שהוא גם נדלק עלייך פשוט תדברי איתו זה כיף שיש לך ידיד שאת יכולה לדבר איתו על הכל וזה
הוא קצת מוזר תמשיכי לדבר איתו יכול להיות שהוא גם נדלק עלייך פשוט תדברי איתו זה כיף שיש לך ידיד שאת יכולה לדבר איתו על הכל וזה
שמעי בתור גבר, תפסיקי לדבר איתו ומהר. הוא מהסוג גברים שמתלהבים שבכלל בחורה מדברת איתם, הוא לוקח את זה לקיצון, לא מבין את הרגישות החברתית פה ונכנס במאתיים קמש בקשר הזה.
כל הסימנים מעידים שמדובר במישהו מאוד מוזר/נואש בלי אינטליגנציה רגשית. תעיפי בנעימות
כל הסימנים מעידים שמדובר במישהו מאוד מוזר/נואש בלי אינטליגנציה רגשית. תעיפי בנעימות
אנונימי
אתה צודק אבל הם יכולים להיות ידידים כאילו אם היא נהנית איתו וכיף לה לדבר איתו אז הם יכולים להיות ידידים לא חייב להיות קשר רומנטי והיא גם הבהירה לו שהיא לא רוצה
הוא לא נשמע גבר שבכלל יודע לעכל סיטואציות חברתיות מורכבות, תראי מה היא כתבה. הבחור רשם לה מאה פעם לילה טוב, כינה אותה מאמי שלי בפלאפון, הכל משדר לחץ והיסטריה וילדותיות. בשבילה אני אומר שזה רק יחמיר, את בוחנת את זה מנקודת מבט של אישה עם בגרות מנטלית, הוא לא שם בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
הוא סיפר לי שהיה זוגיות של כמה שנים והבת זוג שהייתה לו בגדה בו
הוא סיפר לי שהיה זוגיות של כמה שנים והבת זוג שהייתה לו בגדה בו
אנונימית
אה זה רק מחמיר
תנתקי מגע במהירות
תנתקי מגע במהירות
אנונימי
אומייגד וואט דה פאק הוא הזייה
שואל השאלה:
בשיחת טלפון לא אמר מאמי וכאלה אבל שמר אותי באנשי קשר שלו מאמי עם לב ירוק ואמר לילה טוב לב שלי
בשיחת טלפון לא אמר מאמי וכאלה אבל שמר אותי באנשי קשר שלו מאמי עם לב ירוק ואמר לילה טוב לב שלי
אנונימית
כן זה מוזר ברמות אבל אם זה רק בטלפון וזה את יכולה להמשיך לדבר איתו
אני לא הייתי נפגשת איתו בחיים הוא נשמע הזייה ברמות
בן כמה הוא
אני לא הייתי נפגשת איתו בחיים הוא נשמע הזייה ברמות
בן כמה הוא
שואל השאלה:
בשיחת טלפון אמר לי שהוא פעם אחד דיבר עם מישהי בטלפון ואז אמא שלו באה ואמרה לו לסדר את החדר והוא אמר לי גם לך אומרים לסדר את החדר ואמרתי לא משהו כזה הוא אמר לא מדייקת אבל בערך ככה
בשיחת טלפון אמר לי שהוא פעם אחד דיבר עם מישהי בטלפון ואז אמא שלו באה ואמרה לו לסדר את החדר והוא אמר לי גם לך אומרים לסדר את החדר ואמרתי לא משהו כזה הוא אמר לא מדייקת אבל בערך ככה
אנונימית
שואל השאלה:
להפגש זה לא יקרה וגם אמרתי לו
להפגש זה לא יקרה וגם אמרתי לו
אנונימית
אין לה מה להמשיך לדבר איתו, זה רק יכניס אותה לבור יותר גדול. עם גברים כאלה לא שומרים על קשר
אנונימי
מה בור גדול יותר
הם רק מדברים בטלפון והוא מעביר לה את הזמן וכיף לה לדבר איתו
היא יכולה לחסום אותו
הם רק מדברים בטלפון והוא מעביר לה את הזמן וכיף לה לדבר איתו
היא יכולה לחסום אותו
שואל השאלה:
אנונימי אפשר לדבר איתך רגע בפרטי?
אנונימי אפשר לדבר איתך רגע בפרטי?
אנונימית
כי הוא ימשיך לפתח בה תלות ולחשוב שיש לו סיכוי איתה, ולהתנהג עוד יותר מוזר אפילו. אין למה בכלל להכנס לקשר כזה. זה חסר משמעות עבורה. מאמין שלא חסר לה אנשים קרובים לדבר איתם
אנונימי
לא יודעת זה כולה באינטרנט הם יכולים להמשיך לדבר זה לא שיקרה לה משהו
פשוט תזרמי מה אכפת לך למרות שהוא הזייה פשוט תדברי איתו אם באלך תעשי מה שמרגיש לך נכון אם לא באלך לדבר איתו אל תדברי
פשוט תזרמי מה אכפת לך למרות שהוא הזייה פשוט תדברי איתו אם באלך תעשי מה שמרגיש לך נכון אם לא באלך לדבר איתו אל תדברי
התחלתם לדבר היום ב 4 בלילה והוא כבר רושם אותך כ "מאמי"
וואוו דגל אדום ממש
וואוו דגל אדום ממש
אני הייתי בורחת חחחח
אגב זה קרה לי עם מישהי
היא יותר רשמה "האישה של חיי
אהבת חיי ושמה טבעת ליד"
והיא רשמה אותי באנשי קשר כך אחרי שעה של דיבור משהו כזה חחח גם לא הייתה הטעם שלי
וגם ברחתי כמו מאש כי זה מה זה מטריד בעיניי
אגב זה קרה לי עם מישהי
היא יותר רשמה "האישה של חיי
אהבת חיי ושמה טבעת ליד"
והיא רשמה אותי באנשי קשר כך אחרי שעה של דיבור משהו כזה חחח גם לא הייתה הטעם שלי
וגם ברחתי כמו מאש כי זה מה זה מטריד בעיניי
ולאורך כל הדיבור שלי איתה
היא פשוט רשמה לי כך
אישתי מה קורה איך את
ולא הבנתי מאיפה נפלה עלי חחח
היא פשוט רשמה לי כך
אישתי מה קורה איך את
ולא הבנתי מאיפה נפלה עלי חחח
לא נכנסים לקשר בכוח.. אם הוא לא מוצא חן בעיניך אז למה בכוח? ומה הוא מפזר לך אהבה שעוד לא הכרתם? זה מראה על משהו לא תקין. ואחותי מה הקשר כימיה וכיף לדבר?? את יכולה לדבר עם מישהו שעות ןבדייט יהיה לכם לא נוח ולא תרצו להמשיך
באותו הנושא: