התחברות הרשמה

אם יש לי מחר הדמייה בתיאוריה, זה לא משפיע על משהו נכון?

20 באפריל 2025, 11:48
תיאוריהתיאוריה לנהיגהכיתה י'לימוד נהיגה    
3 תשובות
לא זה רק בשביל שתדעי פחות או יותר איך התאוריה האמיתית תיהיה ובאיזה מצב את מבחינת חומר
C
Cleo._.
למה מחר אתה יכול כל הזמן בגוגל....
מ
מתעניין456
רק על הציון התעודה נראה לי
מ
מיריחיים
באותו הנושא:
אמלה יש לי עכשיו הדמייה לתאוריה ואני מתה מלחץ תרגיעו אותי בבקשה
כם אני לא עוברת את המבחן הדמייה של התיאוריה יקרה משהו?
היה לכם היום הדמייה לתיאוריה בבית ספר?
ישלי מחר מבחן הדמייה לתאוריה
הייתה לי הדמייה בתיאוריה בביס,והציון הסופי הוא 9.
יש לי הדמייה של תיאוריה איפה אפשר ללמוד לזה?
מה זה הדמייה לתאוריה?
היה לכם הדמייה לתיאוריה ביום רביעי?
מי שעבר מבחן הדמייה של תאוריה בבית הספר, כמה זמן עבר עד שקיבלתם את הציונים?
למישהו פה היה הדמייה בתיאוריה בבית ספר?
לכל כיתות י בארץ יש היום הדמייה של תיאוריה?