12 תשובות
שואל השאלה:
לא זה הפך לרמה מוגזמת
אנונימי
למה אתה בוכה
אנונימית
זה בסדר גמור לבכות, תקבל את זה בטוב, זו דרך של הגוף להוריד סטרס
שואל השאלה:
אני בוכה בלי סיבה פתאום נזכרתי במה שעובר עלי והתחלתי לבכות
אנונימי
שה נורמלי הכל טוב כנראה אתה רגיש או משהו
אנונימית
זה בסדר לבכות ואין בזה שום דבר רע, אני מבין וזה נורמאלי כשאתה נזכר במשהו קשה שככה זה יוצא בבכי
אתה אוכל טוב?
אנונימית
זה כנראה מצב נפשי חרא ו/או סטרס. אני מכירה את זה. אני חוויתי את זה גם. תנסה מוזיקה, לי זה עזר :)
אני כאן אם אתה צריך לפרוק :)
שואל השאלה:
^אבל ילדים זה לא טעים
אנונימי
שואל השאלה:
מה ניסיתי
אנונימי
לאכול ילדים