8 תשובות
שואל השאלה:
איי איי איי..
איי איי איי..
אנונימית
שואל השאלה:
שמתי את הרוטב עגבניות והתבלינים ואז שמתי מים
שמתי את הרוטב עגבניות והתבלינים ואז שמתי מים
אנונימית
שואל השאלה:
בינתיים עוד מתבשל אבל אני אעדכן
בינתיים עוד מתבשל אבל אני אעדכן
אנונימית
שואל השאלה:
יצא אחלה!
כאילו אני אשכנזיה אז זה לא משהו וחסר טעם אבל מצד המרקם וכזה יצא ממש סבבה
יצא אחלה!
כאילו אני אשכנזיה אז זה לא משהו וחסר טעם אבל מצד המרקם וכזה יצא ממש סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
יש מלח, פפריקה, פלפל, כמון, קינמון אממ לא יודעת מה עוד
תגיד דברים שיצילו את זה ואז אני אבדוק אם יש לי
יש מלח, פפריקה, פלפל, כמון, קינמון אממ לא יודעת מה עוד
תגיד דברים שיצילו את זה ואז אני אבדוק אם יש לי
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן שמתי בצל ושום ושמתי גם את כל התבלינים שאמרת חוץ מכמון
כנראה ששמתי קצת מידי, אני יכולה להוסיף עוד אחרי שזה מוכן כבר?
כןכן שמתי בצל ושום ושמתי גם את כל התבלינים שאמרת חוץ מכמון
כנראה ששמתי קצת מידי, אני יכולה להוסיף עוד אחרי שזה מוכן כבר?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה לך!
סבבה תודה רבה לך!
אנונימית
שואל השאלה:
שמתי נראלי חמש מאות גרם יש בחבילה הזאת
אני לא יודעת אבל זה כזה ללא גלוטן אם זה משנה
שמתי נראלי חמש מאות גרם יש בחבילה הזאת
אני לא יודעת אבל זה כזה ללא גלוטן אם זה משנה
אנונימית
באותו הנושא: