8 תשובות
שואל השאלה:
איי איי איי..
אנונימית
שואל השאלה:
שמתי את הרוטב עגבניות והתבלינים ואז שמתי מים
אנונימית
שואל השאלה:
בינתיים עוד מתבשל אבל אני אעדכן
אנונימית
שואל השאלה:
יצא אחלה!
כאילו אני אשכנזיה אז זה לא משהו וחסר טעם אבל מצד המרקם וכזה יצא ממש סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
יש מלח, פפריקה, פלפל, כמון, קינמון אממ לא יודעת מה עוד
תגיד דברים שיצילו את זה ואז אני אבדוק אם יש לי
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן שמתי בצל ושום ושמתי גם את כל התבלינים שאמרת חוץ מכמון
כנראה ששמתי קצת מידי, אני יכולה להוסיף עוד אחרי שזה מוכן כבר?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה לך!
אנונימית
שואל השאלה:
שמתי נראלי חמש מאות גרם יש בחבילה הזאת
אני לא יודעת אבל זה כזה ללא גלוטן אם זה משנה
אנונימית