9 תשובות
מביך
לא מביך
סטיפס זה המקום להיות האני האמיתי שלך
ליטרלי המקום היחיד שבו אני פשוט מתנהגת כמו עצמי בלי לפחד מה אחרים יחשבו עלי, ואיכשהו בסטיפס כולם כאלה מבינים ומתחשבים... וכשלא אני תמיד יכולה לומר הם סטיפרים טיפשים, ברור שהם לא מבינים כלום וככה תמיד אני מרגישה 10 מתוך 10
אז קיצר תרגישי חופשי להיות מביכה, זאת ההזדמנות המושלמת
סטיפס זה המקום להיות האני האמיתי שלך
ליטרלי המקום היחיד שבו אני פשוט מתנהגת כמו עצמי בלי לפחד מה אחרים יחשבו עלי, ואיכשהו בסטיפס כולם כאלה מבינים ומתחשבים... וכשלא אני תמיד יכולה לומר הם סטיפרים טיפשים, ברור שהם לא מבינים כלום וככה תמיד אני מרגישה 10 מתוך 10
אז קיצר תרגישי חופשי להיות מביכה, זאת ההזדמנות המושלמת
^אין קשר למביך לא מביך
חיים פעם אחת
מקסימום הוא לא יזרום שתחסום אןתו
חיים פעם אחת
מקסימום הוא לא יזרום שתחסום אןתו
כתבו פה דברים גרועים יותר תרגישי בנוח
אני מאמין שהוא יהיה מבסוט שתכתבי לו את זה
לא מביך בכלל
תרשמי חיימי מה אכפת לך
לדעתי לא מביך
לא מביך
אנונימי
באותו הנושא: