6 תשובות
לי בהתחלה היו תחנות כמו בלומדות
כלומר את המבחנים
היה נחמד, בחלק הזה הצלחתי יותר
אחר כך הפסקה ואז החלק עם עוד בנות - מלחמה קרה כזו לא ידעת! כל אחת מנסה לקחת שליטה, להפגין יכולת, זה היה מדהים
ריב שקט עצום!!! בין כולן!!!!
אבל קיבלתי ציונים סבבה אז אני לא מתלוננת
כלומר את המבחנים
היה נחמד, בחלק הזה הצלחתי יותר
אחר כך הפסקה ואז החלק עם עוד בנות - מלחמה קרה כזו לא ידעת! כל אחת מנסה לקחת שליטה, להפגין יכולת, זה היה מדהים
ריב שקט עצום!!! בין כולן!!!!
אבל קיבלתי ציונים סבבה אז אני לא מתלוננת
שואל השאלה:
עוד שאלה קיבלתי קישור להתחיל את המבחן אבל לא צריך לעשות אותו אחרי שנכנסים לזום?
ואז להתחיל את המבחן?
עוד שאלה קיבלתי קישור להתחיל את המבחן אבל לא צריך לעשות אותו אחרי שנכנסים לזום?
ואז להתחיל את המבחן?
יהיה לך לפני תחילת המבחן לפתוח מצלמה
אצ תראי
אצ תראי
שואל השאלה:
בכל מקרה אני צריך לדעת מה עושים ביום הזה כאילו מה החוויה שלכן הייתה?
בכל מקרה אני צריך לדעת מה עושים ביום הזה כאילו מה החוויה שלכן הייתה?
אני חושבת שביום שלי היה גם לא הופיע הזימון פתאום
אם לא תקבלי כלום עד 8:30 תתקשרי למיטב
אם לא תקבלי כלום עד 8:30 תתקשרי למיטב
רוב הקטע ביום המאה להראות את עצמך ולהיות בפרונט ולהוביל ולפקד וכולם.ן מנסים.ות לעשות את זה כדי לקבל ציון גבוה למרות שביום יום הם הכי לא כאלה.
קיצור תחריטי את החיים ותהיי עם אקסטרה ביטחון ותמיד תבואי ותציעי את עצמך
קיצור תחריטי את החיים ותהיי עם אקסטרה ביטחון ותמיד תבואי ותציעי את עצמך
באותו הנושא: