4 תשובות
1. אני שמה טייץ מתחת למדי א תמיד יותר נוח לי
2. את ההבדל בין מדי א לב תגלי לבד. בגדול מדי ב זה לעבודה אז הם נוחים יותר ובעיני גם יפים יותר. ומדי א זה ייצוגי
3.בבקום הם מביאים לך את לא מבקשת מידה אבל קק
4.כולם מקבלים מדי בהים זה הברירת מחדל אבל נעלי בנות את תקלי ולא נעלי חיר
5. החיסונים לא חובה
6. אי אפשר להסתדר ללא בפלאפון וזה מלא זמן
7. שימי מה שבא לך למדסים אין חוקים לזה
8. כן
1. את יכולה להוריד את הטייץ או לשים את המכנס מעל הטייץ
2. אני לא יודעת איזה צבע לובשים עם כל אחד מהם, אני לובשת גם לבן וגם ירוק ולא עשו לי כלום
3. קטן
4. כן
5. לא, ממה שאני זוכרת
6. אישית השרשרת חיול הייתה בסדר לי, אני לא זוכרת כמה זמן היא לקחה אבל לא יותר משלוש שעות לדעתי
7. פשוט בגדי ספורט, אני כבר לא בטירונות אז לא יודעת לענות לגבי הנעליים
8.כן, אבל ממליצה גם לשאול כאן מה צריך
1 החלטה שלך אם להישאר או לא אם לא חם אז אולי עדיף
2 אם את חיל ירוק אז לבן או ירוק בשניהם
3 המידות דיי מסובכות אצלם אני לרוב מידה xs/s לקחתי המכנסיים 36 חולצה ק (תתעכבי כמה שאת צריכה עד שתיקחי את המידה הנכונה כי אחר כך יהיה יותר קשה להחליף)
4 כנראה שכן אפשר
5 לא חובה פשוט תגידי שאת לא רוצה ואת יכולה לעשות גם בתקופת חולים לפני
6 זה ממש תלוי אבל כן מסתדרים בלי הטלפון
7 טייץ/טרנניג/פוטר/חולצה קצרה (לא יודעת לגבי קונברס)
8 כן תקני את הדברים הכי בייסיק לא צריך להשתגע ולקנות מלא
1. לא שמים טייץ מתחת למדים, פשוט תכניסי את זה לתיק עם שאר הבגדים שלך.
2. כבר הסברתי לך בשאלה הקודמת, ובמדי א' לובשים עם חולצה לבנה, ומדי ב' עם ירוק זית. (אני אדביק שוב את ההסבר שלי על סוגי המדים)
3. תגידי להם פשוט שאת רוצה הכי קטן. לא זוכר איך זה נקרא.
4. את יכולה לבקש מדי בנים (המידה הקטנה ביותר), ואז ללכת לתופרת לבקש שתתאים את זה למידות שלך. את יכולה גם לקחת מדי נשים וללכת לתופרת שתתאים לך אותם. באופן כללי המדים לא נוחים מידיי.
5. שאלו אותי אם אני רוצה לעשות, אז לא נראלי זה חובה. אבל אני לא בטוח בזה ב100%. באופן כללי ממליץ לך לעשות. זה 10 שניות וזה יכול לחסוך לך בעיות בעתיד.
6. זה יוצא כמה שעות טובות, ומסתדרים נהדר בלי טלפון. באופן כללי בטירונות את תהיי בלי טלפון כמעט כל היום, אז זה לא משנה כל כך הטלפון ביום גיוס. יש לך שם מספיק תעסוקה שאת לא תחשבי על הטלפון לרוב.
7. תלבשי בגדול מה שאת רוצה, לנו (הבנים) אמרו שאנחנו יכולים ללבוש מה שאנחנו רוצים בתנאי שזה לא קצר מידיי, מניח שזה גם אצלכם יהיה ככה. המפקדות שלי לובשות למדס טיץ שחור וחולצה קצרה שחורה. מניח שיש עוד צבעים, לא יודע כמה.
8. אממ כן, את יכולה. תפעילי שיקול דעת אבל מה נראלך באמת תצטרכי ומה שטות.

הסבר על המדים:
מדי א':
מדי א' הם מדים ייצוגיים יותר. הם נראים יותר טוב ומדוגמים, והם מגיעים עם כומתה. לובשים אותם כשמגיעים לבסיס וכשחוזרים הביתה, ובנוסף גם בכל מיני טקסים, כגון טקס יום הזיכרון. כמו כן, מי שעושה יומיות נמצא תמיד על מדי א'.
את המדים האלה מקבלים בבקו"ם.
מתחת למדי א' צריכה להיות חולצה לבנה בלבד ותו לא.

מדי ב':
מדי ב' הם המדי עבודה של צהל. לובשים אותם בבסיסים סגורים ובטירונות. הם מגיעים עם כובע טמבל. הם נראים יחסית מרופטים והם די ישנים, כי הם לא ייצוגיים, ואף אחד לא רואה אותם מחוץ לבסיס. מקבלים אותם בתחילת כל בסיס סגור שתגיעי אליו, וגם בתחילת הטירונות.
מתחת למדים צריכה להיות חולצה לבנה או ירוק זית.