5 תשובות
כן
אם את רוצה שלא ימחק תעבירי את הסטורי לארכיון ואז מהארכיון תשימי אותו שוב בהיילייט
אם את רוצה שלא ימחק תעבירי את הסטורי לארכיון ואז מהארכיון תשימי אותו שוב בהיילייט
שואל השאלה:
איך שמים בארכיון ?
איך שמים בארכיון ?
אנונימית
תכנסי לסטורי ותלחצי על ה3 נקודות למטה ואז על archive
שואל השאלה:
תודה❤❤
תודה❤❤
אנונימית
בכיףף❤❤
באותו הנושא: