6 תשובות
יקר יחסית, אבל זה עוד סבבה יחסית למחירים אחרים ששמעתי
אלה המחירים
זה בסדר
זה בסדר
את תקומי מחר וזה יעלם לך ככה שנראלי שלא שווה את זה, את תראי טוב גם אם לא תקני איפור ושיער ב650
זה בערך המחירים זה די יקר אבל זה עוד סביר
לא מאוד
באותו הנושא: