6 תשובות
יקר יחסית, אבל זה עוד סבבה יחסית למחירים אחרים ששמעתי
אלה המחירים
זה בסדר
את תקומי מחר וזה יעלם לך ככה שנראלי שלא שווה את זה, את תראי טוב גם אם לא תקני איפור ושיער ב650
זה בערך המחירים זה די יקר אבל זה עוד סביר
לא מאוד