7 תשובות
שואל השאלה:
אהה תודה
אנונימית
אני חושבת שזה תלוי בגיל שלך, אם נגיד את בת 11 ככה, אז 1.55,
אם 12-13, אז בערך 1.65,
אם 14-15 אז 1.70.
ככה נשמע לי הגיוני, וכמה שיותר גבוהה יותר יתרון:)
מכל גבוה, תלוי איך הגוף שלך אבל לרוב מקבלים מ1.70 +
אם את רוצה להיות דוגמנית מסלול אז 170 ומעלה כמו שאמרו פה
בחברות רציניות זה מעל 1.70 כי זה גם דוגמנות על מסלול ושם אין מצב שתהיי מתחת ל1.75.
סוכנויות פחות טובות יעסיקו גם מתחת ל-1.70.
אנונימית שיודעת.
אפשר מכל גובה, אך לרוב בסוכנות הדוגמנית יציבו רף של 170+ לנשים.
מכל גובה זה פשוט תלוי בגיל.. אם את גבוהה אז יש יותר סיכויים שיקבלו אותך..