14 תשובות
לצערי לא: (
כן, וזה עף בכל הבית וזה מבזבז את כל הקולה!
בחיים אני לא אעשה את זה יותר!
בחיים אני לא אעשה את זה יותר!
כן חח..
לא עבד... כנראה בגלל ששתינו מהקולה לפני..
לא כי אמא שלי אפעם לא הרשתה לי ><
כן חחח
כן
לאף אחד לא היה אומץ רק לי חחח זה היה מגניב ונתן וואחד שפריץ (זה היה בפחית)
לאף אחד לא היה אומץ רק לי חחח זה היה מגניב ונתן וואחד שפריץ (זה היה בפחית)
זה בזבוז של קולה!
כן אבל זה היה מנטוס ורוד וקולה פתוחה אז זה לא עבד, הבנתי שזה עובד רק עם בקבוק חדש ומנטוס לבן
לא, אבל זה נמצא ב-to do list שלי
אנונימית
לא:/
סתם ככה כן זה קטלניי..
לא לנסות בבטן חח..
יש ילד ששתה קולה אם מנטוס בייחד ילדון)))),;;;;בן 6 5אפילו! הוא לא ידע או משהו והוא נפטר.. זה קרה בפריז ברובע היהודי
לא לנסות בבטן חח..
יש ילד ששתה קולה אם מנטוס בייחד ילדון)))),;;;;בן 6 5אפילו! הוא לא ידע או משהו והוא נפטר.. זה קרה בפריז ברובע היהודי
כן.
באותו הנושא: