14 תשובות
לצערי לא: (
כן, וזה עף בכל הבית וזה מבזבז את כל הקולה!
בחיים אני לא אעשה את זה יותר!
לא עבד... כנראה בגלל ששתינו מהקולה לפני..
לא כי אמא שלי אפעם לא הרשתה לי ><
כן
לאף אחד לא היה אומץ רק לי חחח זה היה מגניב ונתן וואחד שפריץ (זה היה בפחית)
זה בזבוז של קולה!
כן אבל זה היה מנטוס ורוד וקולה פתוחה אז זה לא עבד, הבנתי שזה עובד רק עם בקבוק חדש ומנטוס לבן
לא, אבל זה נמצא ב-to do list שלי
אנונימית
סתם ככה כן זה קטלניי..

לא לנסות בבטן חח..

יש ילד ששתה קולה אם מנטוס בייחד ילדון)))),;;;;בן 6 5אפילו! הוא לא ידע או משהו והוא נפטר.. זה קרה בפריז ברובע היהודי
כן.