14 תשובות
שואל השאלה:
שתיהם זה הבעיה
אנונימית
נראלי יותר קשה פסיכולוגיה
פסיכולוגיה נראלי
פסיכולוגיה זה המון חומר ללמוד אבל מאוד מעניין. אומנות זה יותר עשייה אבל זה לרוב יותר שעות ויש לזה גם תולדות האומנות שזה כמו ההיסטוריה של האומנות. שתיהן מאוד טובות
פסיכולוגיה
אני בפסיכולוגיה וממש קליל ומעניין
לא יודעת לגבי אומנות אבל לדעתי שניהם פחות או יותר אותו דבר.
אומנות זה לדעתי גם מעשי וגם עיוני
ופסיכולוגיה זה רק עיוני, ומגיע עם סוציולוגיה או קרימיניולוגיה או משהו אחר בסגנון
אז אין כזה הבדל פשוט תלכי עם מה שמרגיש לך נכון :)
לול אלה שתי המגמות שלי, פסיכולוגיה זה יותר חומר ללמוד אבל מצד שני אם את לא אוהבת היסטוריה אומנות יהיה לך קשה כי לומדים תולדות אומנות, וגם לומדים לנתח יצירה אז אממ..זה מאוד תלוי בך
אנונימית
הייתי בפסיכולוגיה ועברתי לאומנות אחרי שני שיעורים
החלטה מצויינת ממליצה
אני בשניהם
אומנות חד משמעית יותר קשה אצלנו כמעט כל הכיתה נכשלה
לרוב האנשים אומנות זה הרבה יותר קל, יש לך הרבה יותר בחירה חופשית בעבודות ובמטלות וזה מפתח את הדמיון
שואל השאלה:
באמת אומנות יותר קשה? כולם פה אמרו פסיכולוגיה למה אומנות קשה יותר לדעתך?
אנונימית
כי זה ללמוד על ציורים ועל קומפוזיציות שזה קשה
זה ללמוד על קולנוע על מצלמה זה רק נשמע קל אבל זה הרבה מעבר
את צריכה לחשוב הרבה ולהפעיל את המוח ולזכור מלא דברים על ציורים וההיסטוריה שלהם לבגרות להבדיל מפסיכולוגיה שזה פשוט לזכור דברים לא צריך יותר מידי
^^כי זה חופשי, אין תשובה אחת נכונה, כמעט כל רעיון מתקבל
שניהם, סתם אני אישית באומנות ובגלל האהבה והרצון דווקא סבבה רצח