7 תשובות
יאא עכשיו סיימתי אותה, איזה שאלה את מדברת?
אני בשאלה 4 גם עשיתי דרך נכונה אבל משהו קצת השתבש לי בחישוב
המורה אמרה שבמקרה הכי גרוע זה מוריד 5 נקודות
אבל זה תלוי שאלה
המורה אמרה שבמקרה הכי גרוע זה מוריד 5 נקודות
אבל זה תלוי שאלה
וואי קרה לי אותו הדבר רק באינדוקציה אני מקווה שזה לא יוריד הרבה
^גם אניי באינדוקציה הצבתי 90 ו4 כגי לגלות כמה איברים זה גל דבר, ויצא לי 45 ו2, ואז הצבתי בנוסחת שטח וחיסרתי
וכאילו השטח עם ה45 היה נכון, אבח מסתבר שממנו הייתי פשוט אמורה לחסר 4 (רק את האיבר הראשון) ויצא לי לחסר 20
אני לא מבינה חמה זה עובד רק לכיוון אחד (כאילו עבד ל45 ולא ל2) אבל טוב נו
המורה אמרה שבמקרה הכי גרוע לדעתה 93
וכאילו השטח עם ה45 היה נכון, אבח מסתבר שממנו הייתי פשוט אמורה לחסר 4 (רק את האיבר הראשון) ויצא לי לחסר 20
אני לא מבינה חמה זה עובד רק לכיוון אחד (כאילו עבד ל45 ולא ל2) אבל טוב נו
המורה אמרה שבמקרה הכי גרוע לדעתה 93
וואי אני דווקא ידעתי לחסר רק את באיבר הראשון ועשיתי 45 אבל פשוט כמו מטומטמת בסוגריים האחרונים עשיתי 45 פחות אחד במקום ועוד אחד ואז זה דפק לי את התוצאה
מה יורידו שסע נקודות רק על הסעיף??
לאלא טעיתי גם בלישוב בסעיף בגיאומטריה והמורה אמרה שלדעתה הכי גרוע 5 נקודות יורידו (כי הדרך שלי הייתה נכונה) ובנקודה כלשהי בוואי שלה בחקירת טריגו
היא אמרה במקרה הכי גרועה לדעתה 93 אז אל תדאגג בטח רוב הנקודות באינדוקציה היו על להוכיח אותה
היא אמרה במקרה הכי גרועה לדעתה 93 אז אל תדאגג בטח רוב הנקודות באינדוקציה היו על להוכיח אותה
באותו הנושא: