3 תשובות
שואל השאלה:
אין לי עדיין מדים... כאילו יש לי אבל לא הגעתי בכלל ל200 שעות. אבל שנה שעברה כאילו 24 הגעתי ל150 שעות בערך כי הייתי גם בקורס ועכשיו אני על 130... אז יש מצב שהם כן ייתנו לי?
אין לי עדיין מדים... כאילו יש לי אבל לא הגעתי בכלל ל200 שעות. אבל שנה שעברה כאילו 24 הגעתי ל150 שעות בערך כי הייתי גם בקורס ועכשיו אני על 130... אז יש מצב שהם כן ייתנו לי?
תנסי לדבר עם המוקד ואם זה לא יעבוד תבקשי ממתנדבים אחרים.
יכול להיות שאם יבדקו אבל אם המדים שלך הרוסים הם יפתחו לך זכאות.
באותו הנושא: