15 תשובות
קנאים עזבי
שואל השאלה:
במה יש להם לקנא?
אנונימית
כי אנשים רעים, אין מה להתייחס, פשוט להתרכז בעצמך
שואל השאלה:
אבל רק לי עושים ככה
אנונימית
אני לא מכיר אותך אבל אני בטוח שאם אנשים מדברים ככה אז יש לך הרבה דברים טובים
אנשים רעים לא צריכים סיבות טובות
בואי לפרטי אם את רוצה לדבר על זה
סתם אנשים רנדומליים?
אני לא מכירה אותך ולא יודעת איך את מתנהגת
אבל לפעמים זה נובע מקנאה ומרצון להוריד לך, ולפעמים יש צורך בבדק בית כדי להבין למה אנשים אומרים את זה.
זה תלוי סיטואציה
שואל השאלה:
^כולם עושים לי את זה
לא משנה איפה ההייתי
בחטיבה עשו לי את זה
שעברתי לגור לבד עשו לי את זה
אצל השכנים שלי בבית של אבא שלי עושים לי את זה
בעבודה עשו לי את זה
ברחוב עשו לי את זה
במכולות עשו לי את זה
בכול מקום שאני פאקינג באה עושים לי את זה 24/7 מדברים עליי ולא משחררים
אנונימית
את יודעת על מה מדברים? מה הסיבה? ואיך את יודעת?

את ממשתמש אנונימי ואין לי דרך לדעת מי את אז זו דעתי הכנה ..
כשזה קורה שוב ושוב מול אנשים שונים ובמקומות שלא קשורים אחד לשני שווה רגע לעצור ולשאול את עצמך אם יכול להיות שיש משהו בהתנהלות שלך שגורם לאנשים להבין אותך אחרת ממה שאת מתכוונת. זה לא אומר שאת בהכרח אשמהאבל זו כן נקודה למחשבה שאולי תעזור לך לשנות את ההתנהגות של הסביבה כלפייך.
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני מתנהגת בסדר אני לא עשיתי להם כלום אני רק ביישנית בטירוף וחסרת ביטחון ואז הם אומרים שאני מוזרה
אנונימית
הם באים ואומרים לך בפרצוף: את מוזרה
?
שואל השאלה:
לא
אומרים את זה מולי ואני שומעת הכול
אנונימית
שואל השאלה:
אחד עם השני מדברים עליי בפרצוף ואני שומעת הכול
אנונימית
הי,
חשוב שאת משתפת ומנסה לקבל עזרה.
חשוב שתדעי שיש הרבה אנשים טובים שמוכנים לעזור לך.
לפעמים את נופלת על אנשים רעים שמנסים לפגוע בך.
את חייבת להאמין בעצמך ולא לתת לכל מיני אנשים להשפיע עליך ולפגוע בך.
מצרף לך רשימת עמותות שיכולות לעזור בליווי והתמודדות.
בהצלחה:
אם את/ה צריך/ה לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital. היי